Nytt Spel
Forum > Mugglarportalen > Nytt Spel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Simon Potter
Elev |
Hittade ingen annan tråd så jag la upp det här.....
Jag tycker väldigt mycket om mugglarportalen! Jag kom på ett spel som jag tror skulle vara väldigt roligt. Det är det gamla spelet "Pac Man" och om man bytte ut figurerna så skulle det bli ännu roligare. Några tips hur råttan och katten skulle se ut? God Jul och Gott Nytt År önskar Simon Potter
21 dec, 2012 06:47 |
|
Ginny Potter.
Elev |
Skrivet av Simon Potter: Hittade ingen annan tråd så jag la upp det här..... Jag tycker väldigt mycket om mugglarportalen! Jag kom på ett spel som jag tror skulle vara väldigt roligt. Det är det gamla spelet "Pac Man" och om man bytte ut figurerna så skulle det bli ännu roligare. Några tips hur råttan och katten skulle se ut? God Jul och Gott Nytt År önskar Simon Potter Bra spel ideé ! Tips på katterna: Fyra stycken lärare t.ex. Snape, Flitvick, Macgonagall och Spraout? Och tips på råttan: Ginny, Harry, Hermione eller Ron! 21 dec, 2012 06:56 |
|
Lilly Luna Potter.
Elev |
Skrivet av Ginny Potter.:
Skrivet av Simon Potter: Hittade ingen annan tråd så jag la upp det här..... Jag tycker väldigt mycket om mugglarportalen! Jag kom på ett spel som jag tror skulle vara väldigt roligt. Det är det gamla spelet "Pac Man" och om man bytte ut figurerna så skulle det bli ännu roligare. Några tips hur råttan och katten skulle se ut? God Jul och Gott Nytt År önskar Simon Potter Bra spel ideé ! Tips på katterna: Fyra stycken lärare t.ex. Snape, Flitvick, Macgonagall och Spraout? Och tips på råttan: Ginny, Harry, Hermione eller Ron


Mugglarportalen