Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tänkte dela med mig

Forum > Harry Potter > Tänkte dela med mig

1 2
Användare Inlägg
Chriszy
Elev

Avatar


http://open.spotify.com/user/chriszyb/playlist/0BpAQeJioCSYcxo5m9QWdd

av min playlist på spotify! Soundtracks från alla utgivna HP-filmer. Ni kanske redan har dem? anyway så tycker jag det är himla mysigt att sitta och lyssna på dem

I solemnly swear that I am up to no good.

3 mar, 2011 18:54

soratanaka
Elev

Avatar


Hihihi sant, jag har dem redan. Rätt mysigt ibland, faktiskt, att lyssna på dem. :-)

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

3 mar, 2011 21:05

Chriszy
Elev

Avatar


funkade utmärkt att ha i bakgrunden när jag pluggade idag ingen text som man kan störa sig på bara musik

I solemnly swear that I am up to no good.

3 mar, 2011 21:07

Borttagen

Avatar


Lyssnar alltid på de på spotify ♥

3 mar, 2011 22:08

Oskan
Elev

Avatar


Hade en period med en massa filmmusik lyssnande från hp, narnia, potc osv, var på 30 timmar speltid! ^^

"May the force be equal to mass times acceleration"

4 mar, 2011 10:10

Borttagen

Avatar


skaffade de jag kunde hitta för ett tag sedan, lyssnade lite på dem. mysigt som fan ^^

4 mar, 2011 10:39

Maharajah
Elev

Avatar


HAHA bra då är det inte bara jag som känner mig nördig

4 mar, 2011 10:49

Rowena
Elev

Avatar


Hur sparar man albumet .. Jag har ett men alla är inte med där..

Mina favvosar är 'harry in winter' Fjärde HP.
Fawkes. Andra.
'A window to the past' Tredje. Så fin.

Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare.

4 mar, 2011 11:52

Oskan
Elev

Avatar


^ Tryck på subscribe.

"May the force be equal to mass times acceleration"

4 mar, 2011 16:27

Rowena
Elev

Avatar


Tack Oskan ^^

Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare.

4 mar, 2011 17:11

1 2

Forum > Harry Potter > Tänkte dela med mig

Du får inte svara på den här tråden.