Tänkte dela med mig
Forum > Harry Potter > Tänkte dela med mig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chriszy
Elev |
http://open.spotify.com/user/chriszyb/playlist/0BpAQeJioCSYcxo5m9QWdd
av min playlist på spotify! I solemnly swear that I am up to no good. 3 mar, 2011 18:54 |
|
soratanaka
Elev |
Hihihi sant, jag har dem redan. Rätt mysigt ibland, faktiskt, att lyssna på dem. :-)
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 3 mar, 2011 21:05 |
|
Chriszy
Elev |
funkade utmärkt att ha i bakgrunden när jag pluggade idag
I solemnly swear that I am up to no good. 3 mar, 2011 21:07 |
|
Borttagen
|
Lyssnar alltid på de på spotify ♥
3 mar, 2011 22:08 |
|
Oskan
Elev |
Hade en period med en massa filmmusik lyssnande från hp, narnia, potc osv, var på 30 timmar speltid! ^^
"May the force be equal to mass times acceleration" 4 mar, 2011 10:10 |
|
Borttagen
|
skaffade de jag kunde hitta för ett tag sedan, lyssnade lite på dem. mysigt som fan ^^
4 mar, 2011 10:39 |
|
Maharajah
Elev |
HAHA bra då är det inte bara jag som känner mig nördig
4 mar, 2011 10:49 |
|
Rowena
Elev |
Hur sparar man albumet .. Jag har ett men alla är inte med där..
Mina favvosar är 'harry in winter' Fjärde HP. Fawkes. Andra. 'A window to the past' Tredje. Så fin. Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 4 mar, 2011 11:52 |
|
Oskan
Elev |
^ Tryck på subscribe.
"May the force be equal to mass times acceleration" 4 mar, 2011 16:27 |
|
Rowena
Elev |
Tack Oskan ^^
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 4 mar, 2011 17:11 |
Forum > Harry Potter > Tänkte dela med mig
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen