Paketen på julafton?
Forum > Mugglarportalen > Paketen på julafton?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cruciio
Elev |
Hej, bara en liten fråga till er smarta mugglisar där ute. Är det så att man får paketen på julafton?
Super-duper-uper-juper tacksam för svar! ![]()
20 dec, 2012 17:08 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Cruciio: Japp det får man Hej, bara en liten fråga till er smarta mugglisar där ute. Är det så att man får paketen på julafton? Super-duper-uper-juper tacksam för svar! 20 dec, 2012 17:23 |
|
Cruciio
Elev |
Skrivet av viktor: Skrivet av Cruciio: Japp det får man Hej, bara en liten fråga till er smarta mugglisar där ute. Är det så att man får paketen på julafton? Super-duper-uper-juper tacksam för svar! viktor: Tack för svar! ![]()
20 dec, 2012 18:28 |
|
viktor
Elev |
Det är bara kul att hjälpa till
20 dec, 2012 18:29 |
Forum > Mugglarportalen > Paketen på julafton?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen