JK Rowling Please!!!!!
Forum > Harry Potter > JK Rowling Please!!!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Inez*Malfoy
Elev |
Halloj! Den här tråden är till för de Mugglisar som vill mer än något annat att JK Rowling ska skriva en uppföljare på Harry Potter
Här är en länk som säger att JK Rowling inte är helt omöjlig på att skriva vidare på serien! http://www.svt.se/kultur/bok/harry-potter-kan-fa-uppfoljare Gilla om du vill bidra med din önskan om en uppföljare!!!! ME LOVE HARRY POTTER!!! ***Don't tickle a sleeping dragon*** 16 dec, 2012 20:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Inez*Malfoy: Halloj! Den här tråden är till för de Mugglisar som vill mer än något annat att JK Rowling ska skriva en uppföljare på Harry Potter Här är en länk som säger att JK Rowling inte är helt omöjlig på att skriva vidare på serien! http://www.svt.se/kultur/bok/harry-potter-kan-fa-uppfoljare Gilla om du vill bidra med din önskan om en uppföljare!!!! ME LOVE HARRY POTTER!!! hoppas,hoppas,hoppas,hoppas,hoppas,hoppas,hoppas...o.s.v det verkar som om du har rätt 16 dec, 2012 20:40 |
|
Alicia
Elev |
Tycker inte att man ska göra en uppföljare. Det som är avslutat är avslutat visst jag har önskat tusen gånger att det kom en till men på något sätt skulle den förstöra det som redan finns. Sen så tycker jag att det inte finns så mycket som hon kan skriva om hon skulle antagligen kunna skriva om Harry Potters barn eller marodörena fast för mig skulle det förstöra hela magin. Så nej helst vill jag inte ha en till bok det är faktiskt tråkigt någ slut men det är något man måste aspektera. Har önskat flera tusen gånger att det inte skulle va slut men det är bäst att det har slutat
16 dec, 2012 20:44 |
|
Pryda
Elev |
En uppföljare skulle kunna vara det som bryter min annars livslånga kärlek till HP.
Sagan är slut. Väntar fortfarande på uppslagsboken! Om JK bestämmer sig för en ny bok som utspelar sig på Hogwarts hoppas jag att hon väljer en ny tidsepok med helt nya karaktärer. “I am not worried, Harry,” said Dumbledore, his voice a little stronger despite the freezing water. “I am with you.” 17 dec, 2012 01:30 |
|
Inez*Malfoy
Elev |
Ja ni kanske har rätt i det men jag kommer aldrig sluta hoppas på en till bok! Jag har så mycket mer kärlek att ge till Harry Potter serien! ♥ ♥ ♥
***Don't tickle a sleeping dragon*** 17 dec, 2012 07:13 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Skrivet av Alicia: Tycker inte att man ska göra en uppföljare. Det som är avslutat är avslutat visst jag har önskat tusen gånger att det kom en till men på något sätt skulle den förstöra det som redan finns. Sen så tycker jag att det inte finns så mycket som hon kan skriva om hon skulle antagligen kunna skriva om Harry Potters barn eller marodörena fast för mig skulle det förstöra hela magin. Så nej helst vill jag inte ha en till bok det är faktiskt tråkigt någ slut men det är något man måste aspektera. Har önskat flera tusen gånger att det inte skulle va slut men det är bäst att det har slutat Du tog mina ord! En uppföljare skulle eventuellt förstöra det som redan finns, men om man vill variera böckerna kan man läsa dem på Engelska! Men Hon skulle kunna släppa fler böcker som: Tales of Beedle the Bard, Fantastic Beats and where to find them och Quidditch though the ages! mitt förslag är att hon gör Hogwarts A History! Winter is coming... 17 dec, 2012 08:16 |
|
Borttagen
|
Jag tycker hon ska skriva någon till bok, men inte just om Harrys liv, utan kanske vad som händer med Harrys barn? Men förstås så är det ju trist utan någon Voldemort,
Spoiler: Tryck här för att visa! 17 dec, 2012 11:49 |
|
Vare-kun
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tycker hon ska skriva någon till bok, men inte just om Harrys liv, utan kanske vad som händer med Harrys barn? Tja... om vi följer det som verkar vara fantasy/sci-fi reglerna så kommer Spoiler: vara den som återupplivar dödsätarna och tar över som the dark lord.Tryck här för att visa! ...that would be pretty awesome though "It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living." -Terry Pratchett 17 dec, 2012 11:55 |
|
Borttagen
|
Tycker inte att hon ska skriva någon mer bok, då det så lätt kan förstöra upplevelsen. Visst Harry Potter är jätte bra, men jag tycker att hon bör låta det sluta här.
17 dec, 2012 12:12 |
|
Smutsen
Elev |
Tycker hon ska skriva en bok om marodörerna
17 dec, 2012 14:11 |
Forum > Harry Potter > JK Rowling Please!!!!!
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen