Vad har folk emot ravenclaw?
Forum > Mugglarportalen > Vad har folk emot ravenclaw?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nu skapar jag denna tråd för att ställa denna fråga: vad har folk emot ravenclaw?På anslagstavlan så står det ju till exempel "Don't wish ravenclaw a merry christmas".Varför skriva så?
16 dec, 2012 12:17 |
|
Lunah~
Elev |
16 dec, 2012 12:24 |
|
LolFeelings
Elev |
16 dec, 2012 12:40 |
|
Borttagen
|
personligen har jag inget emot Ravenclaw jag tycker att alla elevhem är lika bäst och awzome
------------------- Jag vet inte varför man skriver så på anslagstavlan 16 dec, 2012 12:46 |
|
Tonks_xD
Elev |
16 dec, 2012 13:03 |
|
Borttagen
|
Bah, bara avundsjuka.
16 dec, 2012 21:18 |
|
t i l d a
Elev |
Alla elevhem har perioder där de skrivs om på anslagstavlan, men man borde inte bry sig. De har ingen anledning att tycka illa om elevhemmet, vi har ingen anledning att bry oss.
16 dec, 2012 21:32 |
|
NyTo
Elev |
Skrivet av t i l d a: Alla elevhem har perioder där de skrivs om på anslagstavlan, men man borde inte bry sig. De har ingen anledning att tycka illa om elevhemmet, vi har ingen anledning att bry oss. This
20 dec, 2012 13:48 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Skrivet av NyTo: Skrivet av t i l d a: Alla elevhem har perioder där de skrivs om på anslagstavlan, men man borde inte bry sig. De har ingen anledning att tycka illa om elevhemmet, vi har ingen anledning att bry oss. This Jag håller med här. Dessutom så tror jag att folk som gärna skriver taskiga kommentarer passar på att göra det på anslagstavlan efterssom det är anonymt (ok, jag antar att våra rektorer KAN se vem som har skrivit vad, men det kan inte anmälas av OSS). Så där kan man skriva elaka saker och bryta mot reglerna utan att "åka dit" för det. Sen så tror jag att många som kanske vill yttrycka någonting (till exempel som det är nu att hufflepuff inte ska vinna elevhemstävlingen hela tiden) kanske bara skriver en sak fast inte tänker på att det kan tas som något förolämpande. Om man till exempel skriver "ner med elevhem, ni suger", så kanske man bara vill säga att det är irriterande att de ligger först på elevhemstävlingen/startar klubbar/har flest medlemmar mm, men man menar inget illa. I would have died! I would have died rather than betray my friends 20 dec, 2012 13:56 |
|
fredskronk
Elev |
Inget fel på Ravenclaw, snarare tvärt om! Ravenclaware är ju intelligenta personer och jag gillar att umgås med sådana.
Följ: http://twitter.com/fredskronk 20 dec, 2012 15:49 |
Forum > Mugglarportalen > Vad har folk emot ravenclaw?
Du får inte svara på den här tråden.















Mugglarportalen