vad gör man när en snöboll kommer flyggande???
Forum > Mugglarportalen > vad gör man när en snöboll kommer flyggande???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
fox
Elev |
ja hur gör man då en sån kommer? hjälp mig. vem som helst!!!
Bli medlem i Hobbit klubb http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28755&page=1%
14 dec, 2012 18:55 |
|
Matizze
Elev |
14 dec, 2012 21:58 |
|
Savi
Elev |
Efter att du gjort det ovanstående sa kastar du tillbaka! Och så skriver du ett litet snitchigt meddelande. Tihi!
This is the best part of the year - snöbollskastning på mugglis!
14 dec, 2012 23:16 |
Forum > Mugglarportalen > vad gör man när en snöboll kommer flyggande???
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen