Vänta, jag förstår inte
Forum > Mugglarportalen > Vänta, jag förstår inte
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sirius Orion Black
Elev |
Nu vill jag inte börja klaga eller något, men jag vill gärna förstå en sak. VARFÖR fick hufflepuff ett avdrag i poäng pga det jag skrev i den här tråden?
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=27797&page=1#p1677582 Såvitt jag vet bröt jag inte mot några regler. Jag kräver absolut inte att få återrättelse för det där, men jag vill veta VAD jag gjorde för fel så att jag inte råkar göra om det. Tacksam för svar. I would have died! I would have died rather than betray my friends 14 dec, 2012 15:18 |
|
A.k
Elev |
Ingen aning. Kan man inte se hur du har blivit av med ett poäng?
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 14 dec, 2012 15:19 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av A.k: Ingen aning. Kan man inte se hur du har blivit av med ett poäng? Den personen som får det får bara en uggla om det. Det är inget vi ser. Jag vet inte. Fråga någon i staff. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 dec, 2012 15:34 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Får ta och göra det.
Ni hufflare kommer nog bli sura, men Spoiler: Tryck här för att visa! I would have died! I would have died rather than betray my friends 14 dec, 2012 15:41 |
|
Måntass
Elev |
14 dec, 2012 15:43 |
|
Pixie
Elev |
Jag citerar mig ur andra tråden:
Skrivet av Pixie: Hon förklarade ju faktiskt bra vad hon ville - hon undrade om någon hade en pygmépuff att sälja. Varför det fick ett avdrag var kanske för att hon skrev precis vad hon ville. Går inte riktigt att omformulera bättre. Fast jag är ju inte den som har dragit poängen, så jag har ingen aning Det kanske ansågs kränkande för att hon formulerade rätt. Jag förstår iallafall precis vad hon menar.
14 dec, 2012 15:51 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Pixie: Jag citerar mig ur andra tråden: Skrivet av Pixie: Hon förklarade ju faktiskt bra vad hon ville - hon undrade om någon hade en pygmépuff att sälja. Varför det fick ett avdrag var kanske för att hon skrev precis vad hon ville. Går inte riktigt att omformulera bättre. Fast jag är ju inte den som har dragit poängen, så jag har ingen aning Det kanske ansågs kränkande för att hon formulerade rätt. Jag förstår iallafall precis vad hon menar. Kränkade för att om formulerade rätt? Va fan... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 dec, 2012 15:56 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: Jag citerar mig ur andra tråden: Skrivet av Pixie: Hon förklarade ju faktiskt bra vad hon ville - hon undrade om någon hade en pygmépuff att sälja. Varför det fick ett avdrag var kanske för att hon skrev precis vad hon ville. Går inte riktigt att omformulera bättre. Fast jag är ju inte den som har dragit poängen, så jag har ingen aning Det kanske ansågs kränkande för att hon formulerade rätt. Jag förstår iallafall precis vad hon menar. Kränkade för att om formulerade rätt? Va fan... Det kanske ansågs kränkande då hon skrev helt rätt, skulle inte gå att omformulera så bra. Då hon skrev helt rätt får hon höra att nån inte fattar, tror att hon inte kan skriva så folk förstår m.m. Fast jag vet inte riktigt. Som sagt, inte jag som gav avdrag
14 dec, 2012 16:07 |
|
Borttagen
|
Jag förstår inte varför det dragits en poäng, men sedan förstår jag inte heller varför trådskaparen ombads omformulera sig när det var 100% tydligt vad denne frågade efter.
14 dec, 2012 16:13 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag förstår inte varför det dragits en poäng, men sedan förstår jag inte heller varför trådskaparen ombads omformulera sig när det var 100% tydligt vad denne frågade efter. Antagligen så blev det poängavdrag just fö att jag bad att omformulera, men anledningen till att jag gjorde det var att jag inte riktigt var säker på vad som menades. Om trådskaparen ville HA eller BLI AV med något, och pga att jag är trött och att det var ett och annat litet stavfel med så förstod jag inte bättre och frågade för säkerhets skull. Tack för alla svar. Någon prefekt kan gärna låsa tråden nu eftersom jag anser min fråga besvarad. I would have died! I would have died rather than betray my friends 14 dec, 2012 16:23 |
Forum > Mugglarportalen > Vänta, jag förstår inte
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen