Julgranarna
Forum > Mugglarportalen > Julgranarna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twist
Elev |
Hej! När jag pyntade min julgran på Mugglis blev den väldigt fin men nästa gång jag gick in på profilen var allt pynt typ utspritt runt julgranen eller något liknande. Det blir så varje gång -.-
Jag bara undrar om det blir så för dig eller om det bara är min dator eller att det inte går att ha så mycket pynt på julgranen? Hejj! Duellera gärna med mig! :3 14 dec, 2012 13:30 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte vad det är, min gran funkar fint.
14 dec, 2012 14:04 |
|
Lemon
Elev |
Har samma problem.
Vissa saker borde inte existera, en av dessa saker är grön paprika 14 dec, 2012 14:23 |
|
Atlanten
Elev |
14 dec, 2012 16:10 |
Forum > Mugglarportalen > Julgranarna
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen