Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Jag tycker

Forum > Mugglarportalen > Jag tycker

Användare Inlägg
Ginny Weasly 1
Elev

Avatar


Jag tycker att det borde finnas mat till ugglor och andra djur inte bara åt drakar vad tycker ni !


skriv vad ni tycker

Elev

13 dec, 2012 15:17

Savi
Elev

Avatar


Njae... Då är det ytterligare saker man måste hålla reda på. Jag är iof en av de som inte vill ha några spel och liknande alls utan nöjer mig gott och väl med bara forumet

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_le9zh0sgjf1qc7ddno1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m3d74qpoI81r7ifqv.gif

13 dec, 2012 15:20

The Daily Prophet
Elev

Avatar


Nja... då måste man ju också ha mer galleoner, för att ha råd med mat till både ugglorna och drakarna

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2Fsvl7if.jpg

13 dec, 2012 16:01

Forum > Mugglarportalen > Jag tycker

Du får inte svara på den här tråden.