Jag tycker
Forum > Mugglarportalen > Jag tycker
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny Weasly 1
Elev |
Jag tycker att det borde finnas mat till ugglor och andra djur inte bara åt drakar vad tycker ni !
skriv vad ni tycker Elev 13 dec, 2012 15:17 |
|
Savi
Elev |
Njae... Då är det ytterligare saker man måste hålla reda på. Jag är iof en av de som inte vill ha några spel och liknande alls utan nöjer mig gott och väl med bara forumet
13 dec, 2012 15:20 |
|
The Daily Prophet
Elev |
Nja... då måste man ju också ha mer galleoner, för att ha råd med mat till både ugglorna och drakarna
13 dec, 2012 16:01 |
Forum > Mugglarportalen > Jag tycker
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen