Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Någon som samlar på Harry Potter-kort?

Forum > Harry Potter > Någon som samlar på Harry Potter-kort?

1 2
Användare Inlägg
Latrodecta
Elev

Avatar


Mitt första inlägg här f.ö.

Är det någon mer än jag som samlar på Harry Potter-kort? Själv har jag säkert över 500, har samlat i 10 år, men hela samlingen är inte klar än.
Det finns ett basset, där 116 kort ingår, och tre expansions där 80 kort per set ingår. Än sålänge har jag bara Quidditch och Bassetet, dock inte hela. Skulle vara roligt att ha någon att byta/sälja med

Någon som har tips på försäljningsställen?





https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi49.tinypic.com%2Fetut07.jpg

13 dec, 2012 03:23

Mill Goodness
Elev

Avatar


Har kort jaag köpte från Italien när jag var dit, men det står på Italienska på dom så de är inte så användbara...

Förresten du har smuts på näsan.

13 dec, 2012 14:23

Latrodecta
Elev

Avatar


Skrivet av Mill Goodness:
Har kort jaag köpte från Italien när jag var dit, men det står på Italienska på dom så de är inte så användbara...


Är du ute efter Svenska och bor i närheten av GBG finns det ett ställe som säljer ut för 5 kr/paket och 20 kr för tio stycken

17 dec, 2012 03:12

Borttagen

Avatar


What! Jag har inte vetat att det finns HP-kort att köpa sådär bara! Var finns dom?

17 dec, 2012 12:10

Latrodecta
Elev

Avatar


Kvibergs överskottslager, om du vet vart det ligger? De har flera fulla flyttkartonger med bara HP-kort Min nya guldgruva!

17 dec, 2012 16:26

Kalas98
Elev

Avatar


Måste åka ditt

I live halfway between reality and fantasy at all time...

17 dec, 2012 18:59

Borttagen

Avatar


Finns det nån hemsida där det säljs hp kort??

6 jan, 2013 15:09

Latrodecta
Elev

Avatar


Ebay och Tradera säljer, visserligen ganska dyrt. Ett kort kan kosta upp till 15 kronor Jag hjälper dig (och alla andra) att köpa med från mitt billiga ställe och skicka med posten, om ni vill ^^

6 jan, 2013 19:50

Nendra
Elev

Avatar


Det finns ett ställe i Skåne, Lund i en leksaksaffär där dom säljer Magic kort och Harry Potter kort bland annat. Ett kort kostar där 1 kr.

Jag kan köpa och skicka via post om du vill! Bara skicka en uggla med din adress och vilka kort du vill köpa så kanske jag kan fixa det!

There once was a boy named Harry...

1 feb, 2013 23:36

svenne
Elev

Avatar


Jag vill köpa kort. massor av kort. Jag arrangera drafts i HP på CalCon i Kalmar. www.calcon.se

Har lite långt till Göteborg dock. Vet ni vilka expansioner de har på Kvibergs?

Någon som vill byta kort?

http://calcon.se/arrbilder/hp3.gif

4 feb, 2013 22:28

1 2

Forum > Harry Potter > Någon som samlar på Harry Potter-kort?

Du får inte svara på den här tråden.