Någon som samlar på Harry Potter-kort?
Forum > Harry Potter > Någon som samlar på Harry Potter-kort?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Latrodecta
Elev |
Mitt första inlägg här f.ö.
Är det någon mer än jag som samlar på Harry Potter-kort? Det finns ett basset, där 116 kort ingår, och tre expansions där 80 kort per set ingår. Än sålänge har jag bara Quidditch och Bassetet, dock inte hela. Skulle vara roligt att ha någon att byta/sälja med Någon som har tips på försäljningsställen? ![]() 13 dec, 2012 03:23 |
|
Mill Goodness
Elev |
Har kort jaag köpte från Italien när jag var dit, men det står på Italienska på dom så de är inte så användbara...
Förresten du har smuts på näsan. 13 dec, 2012 14:23 |
|
Latrodecta
Elev |
Skrivet av Mill Goodness: Har kort jaag köpte från Italien när jag var dit, men det står på Italienska på dom så de är inte så användbara... Är du ute efter Svenska och bor i närheten av GBG finns det ett ställe som säljer ut för 5 kr/paket och 20 kr för tio stycken 17 dec, 2012 03:12 |
|
Borttagen
|
What! Jag har inte vetat att det finns HP-kort att köpa sådär bara! Var finns dom?
17 dec, 2012 12:10 |
|
Latrodecta
Elev |
Kvibergs överskottslager, om du vet vart det ligger? De har flera fulla flyttkartonger med bara HP-kort
17 dec, 2012 16:26 |
|
Kalas98
Elev |
Måste åka ditt
I live halfway between reality and fantasy at all time... 17 dec, 2012 18:59 |
|
Borttagen
|
Finns det nån hemsida där det säljs hp kort??
6 jan, 2013 15:09 |
|
Latrodecta
Elev |
Ebay och Tradera säljer, visserligen ganska dyrt. Ett kort kan kosta upp till 15 kronor
6 jan, 2013 19:50 |
|
Nendra
Elev |
Det finns ett ställe i Skåne, Lund i en leksaksaffär där dom säljer Magic kort och Harry Potter kort bland annat. Ett kort kostar där 1 kr.
Jag kan köpa och skicka via post om du vill! Bara skicka en uggla med din adress och vilka kort du vill köpa så kanske jag kan fixa det! There once was a boy named Harry... 1 feb, 2013 23:36 |
|
svenne
Elev |
Jag vill köpa kort. massor av kort. Jag arrangera drafts i HP på CalCon i Kalmar. www.calcon.se
Har lite långt till Göteborg dock. Vet ni vilka expansioner de har på Kvibergs? Någon som vill byta kort? http://calcon.se/arrbilder/hp3.gif 4 feb, 2013 22:28 |
Forum > Harry Potter > Någon som samlar på Harry Potter-kort?
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen