Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Mer om Ginnys liv!

Forum > Fanfiction > Mer om Ginnys liv!

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


Namn: Mer om Ginnys liv!
Rating: PG Kanske lite svordomar och ja blod
Språk: Svenska
Genre: fantasy
Beskrivning: Ni kommer få följa med Ginny mer i hennes privat liv och vad HON gör hemma m.m. Nu ska jag göra en liten beskrivning det första året i hp (Hon har ju inte börjat på Hogwarts då, och sen kommer det en breskrivning till varje år som kommer!

Ginny har inte börjat på Hogwarts det här året men hon har börjat få mystiska brev. Mannen som skriver till henne är inte den hon tror. Hon börjar bli en annan person och problemet kommer lösa sig över hennes styrning över sig själv lite senare, och så kommer hon få mycket hjälp från sina bröder som håller kontakten med henne.


Hoppas ni gillar den! Jag vull hemskt gärna få fler läsare på tråden!

12 dec, 2012 21:39

Ginny Weasly 1
Elev

Avatar


mer jag vill få mera det är super mera mera mera !


jag ska säga till mina kompisar om den här tråden helt awsome!!!!!!!

Elev

13 dec, 2012 15:21

Ginny Weasly 1
Elev

Avatar


det ska jag göra!!!!!

Elev

13 dec, 2012 15:27

Lizzy.P27
Elev

Avatar


Awesome

*BEVAKAR*

I am myself every day. If you dont like it, Your problem.

13 dec, 2012 15:28

Borttagen

Avatar


o_O Thanks... ska kanske göra första kapitlet i kväll efter jag har sätt på när mina kompisar går lucia

13 dec, 2012 15:30

Ginny Weasly 1
Elev

Avatar


kul ha det så trevligt!

Elev

13 dec, 2012 15:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny Weasly 1:
kul ha det så trevligt!


de ska jag

13 dec, 2012 15:50

Ginny Weasly 1
Elev

Avatar


väntar

Elev

13 dec, 2012 15:53

Ginny Weasly 1
Elev

Avatar


ja super

Elev

13 dec, 2012 16:05

Borttagen

Avatar


Jag skrev ett kapitel.. men det raderades... skriver i kväll ok?

13 dec, 2012 16:59

1 2 3

Forum > Fanfiction > Mer om Ginnys liv!

Du får inte svara på den här tråden.