Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Frågor om Mugglis

Forum > Mugglarportalen > Frågor om Mugglis

1 2
Användare Inlägg
Alex Stanley
Elev

Avatar


Hej!
Jag tänkte starta en tråd där man kan fråga saker om Mugglis.

Själv skulle jag vilja veta hur man sätter bilder/ filmsnuttar i forumet och i forumsignaturen!

(Det kanske redan finns en sådan här tråd. Isåfall får ni gärna tipsa om den!)

12 dec, 2012 18:33

Looney673
Elev

Avatar


Skrivet av Alex Stanley:
Hej!
Jag tänkte starta en tråd där man kan fråga saker om Mugglis.

Själv skulle jag vilja veta hur man sätter bilder/ filmsnuttar i forumet och i forumsignaturen!

(Det kanske redan finns en sådan här tråd. Isåfall får ni gärna tipsa om den!)


Såhär gör du! först kopierar du bildadressen till bilden elr filmsnutten du vill använda. Sen klistrar du in det mellan (men just den frågan hade du nog fått svar på även i data-forumet)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia2.giphy.com%2Fmedia%2F2UKm7NOE5I784%2F200.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F819520b6559b047f0080616327daf165%2Ftumblr_n1fu6c13dW1ttx0y9o1_500.gif

12 dec, 2012 19:24

Alex Stanley
Elev

Avatar


Looney673: Vart skulle jag klistra in det?
Din länk är bruten.

13 dec, 2012 15:57

Detta inlägg ändrades senast 2012-12-15 kl. 14:14
Antal ändringar: 3

Borttagen

Avatar


varför är drak handlaren inne så sellan

13 dec, 2012 17:46

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
varför är drak handlaren inne så sellan

Det är ju olagligt att sälja drakar. Så han gömmer sig så att ingen kan gripa honom. ^^

Han är väldigt rädd för mig. Det behöver han inte vara. Det är ju bara Erfa som kan ta bort honom.

14 dec, 2012 08:34

Borttagen

Avatar


Okej

14 dec, 2012 14:30

Looney673
Elev

Avatar


Skrivet av Alex Stanley:
Looney673: Vart skulle jag klistra in det?
Din länk är bruten.

ojdå! fast det var inte ens en länk, hmm men iaf så klistrar du in det mellan och så är det klarrt!! Lycka till och hoppas att det funkar nu

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia2.giphy.com%2Fmedia%2F2UKm7NOE5I784%2F200.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F819520b6559b047f0080616327daf165%2Ftumblr_n1fu6c13dW1ttx0y9o1_500.gif

15 dec, 2012 15:32

Alex Stanley
Elev

Avatar


Skrivet av Looney673:
Skrivet av Alex Stanley:
Looney673: Vart skulle jag klistra in det?
Din länk är bruten.

ojdå! fast det var inte ens en länk, hmm men iaf så klistrar du in det mellan och så är det klarrt!! Lycka till och hoppas att det funkar nu

Nej, det är likadant igen!
Kan du skriva vanligt utan länk tro?

15 dec, 2012 18:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Alex Stanley:
Skrivet av Looney673:
Skrivet av Alex Stanley:
Looney673: Vart skulle jag klistra in det?
Din länk är bruten.

ojdå! fast det var inte ens en länk, hmm men iaf så klistrar du in det mellan och så är det klarrt!! Lycka till och hoppas att det funkar nu

Nej, det är likadant igen!
Kan du skriva vanligt utan länk tro?
Du ska klistra in det mellan [IMG]HÄÄR[/IMG*] men ta bort stjärnan

15 dec, 2012 18:07

Alex Stanley
Elev

Avatar


OK! Tackar så hjärtligt till er båda!

15 dec, 2012 18:08

1 2

Forum > Mugglarportalen > Frågor om Mugglis

Du får inte svara på den här tråden.