Fanfiction??
Forum > Fanfiction > Fanfiction??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginnywatson
Elev |
Hej alla ni där ute
Funderar verkligen på om jag ska lägga upp min fan fiction historia här på sidan....! Har skrivit rätt så mycket och funderar på hur jag ska dela upp den, här kommer i alla fall lite av handlingen: Sabrina Collins börjar sitt fjärde år på Hogwarts. Allt är precis som vanligt tills hon får syn på honom, killen med det vitblonda håret och dom grå blåa ögonen. Draco Malfoy. Hon bestämmer sig för att lägga in en stöt på honom men allt blir inte som hon har tänkt sig, bl a så är han mycket hatad av hennes vänner och han går i Slytherin. Sabrina ställs inför sitt livs största prövning, ska hon välja att göra som hennes vänner säger eller ska hon ta det stora steget, att göra det som känns bäst för henne själv? 11 dec, 2012 22:43
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-17 kl. 17:36
|
|
Miss Black
Elev |
12 dec, 2012 13:32 |
|
Borttagen
|
ja lägg upp den låter verkligen jättebra
12 dec, 2012 14:03 |
|
lynz
Elev |
12 dec, 2012 17:39 |
|
minisa
Elev |
Låter bra :3
Kram till er ^~^ 12 dec, 2012 19:12 |
|
A.k
Elev |
Kan du be en prefekt/lärare att ändra rubiken rill något lite mer passande till din fanfiction?
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 12 dec, 2012 19:43 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
12 dec, 2012 20:51 |
|
Borttagen
|
Ja skriv på du!
12 dec, 2012 21:10 |
|
Ginny Weasly 1
Elev |
skriv jag väntar
Elev 13 dec, 2012 16:31 |
Forum > Fanfiction > Fanfiction??
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen