Mugglis-julbal?
Forum > Mugglarportalen > Mugglis-julbal?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dilly Weasley
Elev |
Ska vi ha nån mugglis jul bal i år? Det vore kul!
"Hm, you must be a Weasley" 11 dec, 2012 19:06 |
|
jojolovesmakeup
Elev |
Håller helt med!
Xoxo Renesmee Carlie Cullen. "You will not remember what Cho said? No living human has ever seen it, so we must talk with someone who's dead," Luna. 11 dec, 2012 19:07 |
|
Alex Stanley
Elev |
Ja, det skulle ju vara kul men frågan är hur man ska göra på balen?
11 dec, 2012 19:10 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Ja, eller så skulle man kunna vara en flicka eller en pojke så kan man välja om man dansar, äter eller chattar med andra, typ. Om man pekar på en så skulle det stå typ;
LaylaCatcher dansar/äter/pratar just nu med... Det är svårt att göra, men coolt! Om man kunde välja klänningfärg också...♥ Imagination and dreaming is my life 12 dec, 2012 15:46 |
|
Lolly0101
Elev |
jaa det vore skit kul
13 dec, 2012 20:55 |
|
jojolovesmakeup
Elev |
Åhh, tänk om det blir en
Xoxo Renesmee Carlie Cullen. "You will not remember what Cho said? No living human has ever seen it, so we must talk with someone who's dead," Luna. 13 dec, 2012 21:00 |
|
JosefinFini
Elev |
14 dec, 2012 07:57 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Joo men de e int så kul..
"Hm, you must be a Weasley" 19 dec, 2012 19:34 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 dec, 2012 21:12 |
Forum > Mugglarportalen > Mugglis-julbal?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen