Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Mugglis-julbal?

Forum > Mugglarportalen > Mugglis-julbal?

Användare Inlägg
Dilly Weasley
Elev

Avatar


Ska vi ha nån mugglis jul bal i år? Det vore kul!

"Hm, you must be a Weasley"

11 dec, 2012 19:06

jojolovesmakeup
Elev

Avatar


Håller helt med!

Xoxo Renesmee Carlie Cullen. "You will not remember what Cho said? No living human has ever seen it, so we must talk with someone who's dead," Luna.

11 dec, 2012 19:07

Alex Stanley
Elev

Avatar


Ja, det skulle ju vara kul men frågan är hur man ska göra på balen?

11 dec, 2012 19:10

LaylaCatcher
Elev

Avatar


Ja, eller så skulle man kunna vara en flicka eller en pojke så kan man välja om man dansar, äter eller chattar med andra, typ. Om man pekar på en så skulle det stå typ;

LaylaCatcher dansar/äter/pratar just nu med...

Det är svårt att göra, men coolt! Om man kunde välja klänningfärg också...♥

Imagination and dreaming is my life

12 dec, 2012 15:46

Lolly0101
Elev

Avatar


jaa det vore skit kul

13 dec, 2012 20:55

jojolovesmakeup
Elev

Avatar


Åhh, tänk om det blir en

Xoxo Renesmee Carlie Cullen. "You will not remember what Cho said? No living human has ever seen it, so we must talk with someone who's dead," Luna.

13 dec, 2012 21:00

JosefinFini
Elev

Avatar


Man kan ju rolla en julbal? c:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F36.media.tumblr.com%2F74e8ff452b36f147008574a678e5593d%2Ftumblr_njq5qx1rCw1sw6hx6o1_540.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F41.media.tumblr.com%2F6d88b214e8a7ece63b7f8b6fb05e6600%2Ftumblr_njq5qx1rCw1sw6hx6o3_540.jpg

14 dec, 2012 07:57

Dilly Weasley
Elev

Avatar


Joo men de e int så kul..

"Hm, you must be a Weasley"

19 dec, 2012 19:34

Solkatten
Elev

Avatar



"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

19 dec, 2012 21:12

Forum > Mugglarportalen > Mugglis-julbal?

Du får inte svara på den här tråden.