Femte året. Det bästa året!
Forum > Fanfiction > Femte året. Det bästa året!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Andras<3
Elev |
Femte året. Det bästa året!
Jo alltså jag är inte värdens duktigaste på att hålla tråden uppe men hoppas ni kommer gilla det ändå! Kap 1 Jag tog ett nervöst tag om hennes klädnad. Men hennes hand träffade mig hårt mot kinden. Lily tog några steg tillbaka och tittade på medan jag hastig höll mig för kinden. Den bulta och mina ögon vattnades. "Den varför. Severus!" "Förlåt... Jag kommer aldrig göra om d.." " jag vill inte höra ett löfte du inte kan hålla!! Varför skulle jag det.Gå och leta efter en annan tjej James!" Hon skrek så högt att jag tror hon väckte halva slottet. " Men jag vill inte ha en annan tjej!" Jag tog tag i hennes handleder så hon inte kunde slå mig igen. "Sluta!" Hon kanske försökte låta arg. Men hennes blick visade allt. Jag böjde mig ner och kysste henne hon besvarade med sina små fylliga läppar som jag längtat efter i två år nu. När vi drog oss undan. Log hon. " Är du fortfarande arg på mig?"Frågade jag med så mycket kärlek i rösten. Jag kunde åstadkomma. " Ja, men inte lika mycket. " hon drog sig närmare för en kyss till, när hon kvickt gled undan och började gå upp för trappan till tjejernas sovsalar. "Syns vid frukosten i morgon. " hon blinka och försvann upp för trappan. Mållös stod jag och gapade. Helt plötsligt fick jag liv igen och tog Två steg i taget för att komma hela vägen upp. Frank och Timy låg och sov.Men Sirius, Remus och Peter satt alla och väntade på mig. Peter satt med huvet i en lärobok , Remus stod och pilla med alla sina läxor, och Sirius stod och anteckna saker om animagus förtrollningen. När jag klev in titta alla tre upp samtidigt. "Så vad hände?" Frågade Peter. "Man hörde henne skrika hela vägen hit upp!" Sa Remus "Kysstes ni." Retades Sirius. Jag satte mig och berättade allt som hänt efter att vi hade förvandlat Snape till en groda och slängt in honom i en burk med en sorts vätska man använde för att hålla djuren vid liv utan att dom kunde röra sig. Och lämnat den i trolldryckskonsten. Professor Klarina över stondare över Gryffindor var rasande och gav oss alla fyra kvarsittning! "Så ni kysste!!" Sirius kastade en choklad groda i munnen på mig. Medan han prata. Jag svalde och svara. " Ja det gjorde vi väll. " " Hur kändes det?" Frågade Peter med en hög röst. " Mumsig!" Sen brast vi ut i skratt som inte verkade sluta förrän vi däckade alla tre! Hello to the Hole Harry Potters- fan Ronald+Hermione=TRUE Följ min ff femte året. bästa året 10 dec, 2012 23:45 |
|
Nelly
Elev |
Bra! Jag vill att du skriver mer!!
11 dec, 2012 12:14 |
|
Andras<3
Elev |
Tack!!
Hello to the Hole Harry Potters- fan Ronald+Hermione=TRUE Följ min ff femte året. bästa året 11 dec, 2012 12:16 |
|
Ginny Weasly 1
Elev |
du skriver bra
Elev 11 dec, 2012 14:29 |
|
NyTo
Elev |
11 dec, 2012 15:17 |
|
Ginny Weasly 1
Elev |
helt bra
Elev 11 dec, 2012 15:37 |
|
RoseElm30771
Elev |
Jätte braig!
11 dec, 2012 16:08 |
|
Borttagen
|
grymt
11 dec, 2012 16:10 |
|
Andras<3
Elev |
Tack jag håller på med andra kap nu!
Hello to the Hole Harry Potters- fan Ronald+Hermione=TRUE Följ min ff femte året. bästa året 11 dec, 2012 18:29 |
|
lunas_claw
Elev |
SKiTBRA
"Mistletoe," said Luna dreamily, pointing at a large clump of white berries placed almost over Harry's head. He jumped out from under it. "Good thinking," said Luna seriously. "It's often infested with nargles."- Luna lovegood<3 11 dec, 2012 19:31 |
Forum > Fanfiction > Femte året. Det bästa året!
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen