Snape-bugg...
Forum > Mugglarportalen > Snape-bugg...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Triix
Elev |
...igen. Har haft detta problemet när jag var medlem förrut. När jag klickar på spela händer ingenting, förutom att det står " />
Vad ska jag göra? Draco Malfoy ♥
9 dec, 2012 12:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Triix: Det beror säkert på att du är på telefon/Ipod/Ipad, eller nåt liknande, har hänt mig med, men på datan borde det funka, bara man har nån java-grej....igen. Har haft detta problemet när jag var medlem förrut. När jag klickar på spela händer ingenting, förutom att det står " /> Vad ska jag göra? 9 dec, 2012 13:00 |
|
Triix
Elev |
9 dec, 2012 13:04 |
|
Lavender Brown 11
Elev |
Din dator måste ha Java (vet inte hur det heter) för att det skall fungera. Uggla mig gärna! Duellera med mig! 9 dec, 2012 14:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lavender Brown 11: Din dator måste ha Java (vet inte hur det heter) för att det skall fungera. Skrivet av Lavender Brown 11: Just det. Om du själv inte fattar dig på sånt där (som jag) kan du ju prata med din mamma eller pappa (som jag gjorde.)Din dator måste ha Java (vet inte hur det heter) för att det skall fungera. 9 dec, 2012 14:25 |
|
Triix
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lavender Brown 11: Din dator måste ha Java (vet inte hur det heter) för att det skall fungera. Skrivet av Lavender Brown 11: Just det. Om du själv inte fattar dig på sånt där (som jag) kan du ju prata med din mamma eller pappa (som jag gjorde.) Din dator måste ha Java (vet inte hur det heter) för att det skall fungera. xD okej, det ska jag göra. Draco Malfoy ♥
9 dec, 2012 14:43 |
|
Duro
Elev |
9 dec, 2012 15:14 |
|
NyTo
Elev |
9 dec, 2012 15:15 |
Forum > Mugglarportalen > Snape-bugg...
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen