nytt forum
Forum > Mugglarportalen > nytt forum
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
septimus heap 2012
Elev |
jag tycker att det borde finnas ett forum som är typ allas sälskapsrum
5 dec, 2012 19:18 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Men alla olika elevhemmen har ju sällskapsrum. Och i resten av forumet får faktiskt alla prata. ^^
Och på hogwarts finns det ju inget liknande. Vad skulle skrivas i det här sällskapsrummet tycker du? 5 dec, 2012 19:30 |
Forum > Mugglarportalen > nytt forum
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen