Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

nytt forum

Forum > Mugglarportalen > nytt forum

Användare Inlägg
septimus heap 2012
Elev

Avatar


jag tycker att det borde finnas ett forum som är typ allas sälskapsrum

5 dec, 2012 19:18

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Men alla olika elevhemmen har ju sällskapsrum. Och i resten av forumet får faktiskt alla prata. ^^
Och på hogwarts finns det ju inget liknande.

Vad skulle skrivas i det här sällskapsrummet tycker du?

5 dec, 2012 19:30

Forum > Mugglarportalen > nytt forum

Du får inte svara på den här tråden.