Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ba

Forum > Fanfiction > ba

Användare Inlägg
malkolm8
Elev

Avatar


hej

5 dec, 2012 18:21

Borttagen

Avatar


Vad gör denna tråden i fanfiction forumet? Dessutom känns det som spam

5 dec, 2012 19:18

Mikaela120
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vad gör denna tråden i fanfiction forumet? Dessutom känns det som spam


Det är spam.

5 dec, 2012 19:20

Borttagen

Avatar


Kan en prefekt låsa tråden?

5 dec, 2012 19:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Mikaela120:
Skrivet av Borttagen:
Vad gör denna tråden i fanfiction forumet? Dessutom känns det som spam


Det är spam.
Skrivet av Borttagen:
Kan en prefekt låsa tråden?
Ja! Ärligt, fanfictiontrååden är till föt att skrivaa fanfictions, noveller, men inte spamma, det gäller inte bara här på fanfictions, utan i alla kategorier! Du borde läsa Mugglis regler. Där ståår det. Kan någon prefekt lååsa?...

5 dec, 2012 20:06

Forum > Fanfiction > ba

Du får inte svara på den här tråden.