Jag misstänker att...
Forum > Harry Potter > Jag misstänker att...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dennys
Elev |
...min pappa och KANSKE min farmor är en trollkarl och häxa! Jag kan ju inte bevisa det men det känns som att pappa använder magi i huset när man inte är uppmärksam och inte märker det... Någon annan som misstänker någon för att vara trollkarl, häxa, husalf mm.?
4 dec, 2012 10:16 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
kul tråd, men jag tror inte jag känner någon som är häxa/trollkarl mm i HP avseende. Däremot är jag SÄKER på att jag känner en trollkunnig kvinna, fast hon använder örter och ett annat kraftflöde än det som beskriv i HP.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 4 dec, 2012 11:04 |
|
elin-15
Elev |
Jag kan använda magi ibland
4 dec, 2012 11:41 |
|
Dennys
Elev |
Jag med!
4 dec, 2012 12:48 |
|
Borttagen
|
vet ni detta är fulständikt sant jag kan göra volter i luften på en häst o i full galopp det mäste vel vara magi
4 dec, 2012 14:03 |
|
Dennys
Elev |
Kanske...?
4 dec, 2012 14:06 |
|
Borttagen
|
vadå kansk e
4 dec, 2012 14:07 |
|
Dennys
Elev |
Det kanke är magi
4 dec, 2012 14:07 |
|
Borttagen
|
det är magi första gången var det så jävla läskigt men nu är det inte nåt märkverdikt
4 dec, 2012 14:08 |
|
Dennys
Elev |
För mig har det hänt minst 10 mystiska saker! Jag tror att jag är en trollkarl!
4 dec, 2012 14:09 |
Forum > Harry Potter > Jag misstänker att...
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen