Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Jag misstänker att...

Forum > Harry Potter > Jag misstänker att...

1 2
Användare Inlägg
Dennys
Elev

Avatar


...min pappa och KANSKE min farmor är en trollkarl och häxa! Jag kan ju inte bevisa det men det känns som att pappa använder magi i huset när man inte är uppmärksam och inte märker det... Någon annan som misstänker någon för att vara trollkarl, häxa, husalf mm.?

4 dec, 2012 10:16

Sirius Orion Black
Elev

Avatar


kul tråd, men jag tror inte jag känner någon som är häxa/trollkarl mm i HP avseende. Däremot är jag SÄKER på att jag känner en trollkunnig kvinna, fast hon använder örter och ett annat kraftflöde än det som beskriv i HP.

I would have died! I would have died rather than betray my friends

4 dec, 2012 11:04

elin-15
Elev

Avatar


Jag kan använda magi ibland

4 dec, 2012 11:41

Dennys
Elev

Avatar


Jag med!

4 dec, 2012 12:48

Borttagen

Avatar


vet ni detta är fulständikt sant jag kan göra volter i luften på en häst o i full galopp det mäste vel vara magi

4 dec, 2012 14:03

Dennys
Elev

Avatar


Kanske...?

4 dec, 2012 14:06

Borttagen

Avatar


vadå kansk e

4 dec, 2012 14:07

Dennys
Elev

Avatar


Det kanke är magi

4 dec, 2012 14:07

Borttagen

Avatar


det är magi första gången var det så jävla läskigt men nu är det inte nåt märkverdikt

4 dec, 2012 14:08

Dennys
Elev

Avatar


För mig har det hänt minst 10 mystiska saker! Jag tror att jag är en trollkarl!

4 dec, 2012 14:09

1 2

Forum > Harry Potter > Jag misstänker att...

Du får inte svara på den här tråden.