Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Hogwarts elev??

Forum > Mugglarportalen > Hogwarts elev??

Användare Inlägg
Ving_fåle
Elev

Avatar


Hej alla där på mugglarportalen! Jag har en fråga, asså när blir en elev på hogwarts? Eller när man klickar på min profil så står det typ "elev (mugglare). När får man brevet om att man får komma till hogwarts (om man får ett sånt) eller nåt i den stilen.

STOLT GRYFFINDORARE!!

3 dec, 2012 16:50

Borttagen

Avatar


Öhm, du skriver i forum. Efter ett tag kommer du se att du har en ny 'status'

3 dec, 2012 17:09

mayagw
Elev

Avatar


när du har skrivit fem foruminlägg så kommer du att gåuppi status

3 dec, 2012 17:23

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Precis som alla redan har sagt så gäller det bara att skriva foruminlägg. Det händer inget speciellt när du går upp i status, men det är alltid roligt att få en ny titel.

Jag låser tråden då frågan är besvarad.

3 dec, 2012 18:10

Forum > Mugglarportalen > Hogwarts elev??

Du får inte svara på den här tråden.