Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] inlägg i forum

Forum > Mugglarportalen > inlägg i forum

Användare Inlägg
salinix55
Elev

Avatar


Jag var bara en fråga. Vart tog det här med att räkna foruminlägg vägen?, Det var ju jättekul när man gick upp i level och blev "förstaårselev" eller något annat. Någon som håller med?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2Fo7ckger https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2Fp27xgzk https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2Fo9pn4x3

3 dec, 2012 16:49

Fang
Elev

Avatar


Det är fortfarande kvar på profilen, det togs bort för att det blev för mycket spam av det.

3 dec, 2012 16:52

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Frågan är besvarad, jag låser.

3 dec, 2012 19:28

Forum > Mugglarportalen > inlägg i forum

Du får inte svara på den här tråden.