Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Djur

Forum > Mugglarportalen > Djur

Användare Inlägg
Voldy0000
Elev

Avatar

+1


Jag skulle tycka att det vore kul om man kunde ha fler djur!
Det vore häftigt om man kunde ha en Fågel Fenix (eller vad det nu heter xD)
Men då skulle dom vara dyra...men ändå!
Kan ni fundera på vilka djur man skulle kunna ha och också fundera på om man ska kunna ha en Fågel Fenix och kanske en hund som husdjur?
Då skulle jag blir riktigt glad!

Tack och Hej

The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away.

2 dec, 2012 19:48

Seriously
Elev

Avatar


En hippogriff!

Om solen är ett ägg så är månen en grön ost.

2 dec, 2012 23:18

Borttagen

Avatar


Jag skulle vilja ha


En orm
En fågel fenix
En katt uggla
En katt

Ja det är dom djuren jag vill skaffa mig på min profil

2 dec, 2012 23:50

HalfBloodPrincess99
Elev

Avatar


Skrivet av Seriously:
En hippogriff!

Ååå, vad kul att ha en hippogriff!! Eller typ en nifflare

"It's not Hogwarts without you, Hagrid."

3 dec, 2012 16:19

Voldy0000
Elev

Avatar


Skrivet av HalfBloodPrincess99:
Skrivet av Seriously:
En hippogriff!

Ååå, vad kul att ha en hippogriff!! Eller typ en nifflare
Jaaa!

The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away.

3 dec, 2012 16:21

HalfBloodPrincess99
Elev

Avatar


Skrivet av Voldy0000:
Skrivet av HalfBloodPrincess99:
Skrivet av Seriously:
En hippogriff!

Ååå, vad kul att ha en hippogriff!! Eller typ en nifflare
Jaaa!

Nej en enhörning!!!

"It's not Hogwarts without you, Hagrid."

3 dec, 2012 16:22

Voldy0000
Elev

Avatar


Skrivet av HalfBloodPrincess99:
Skrivet av Voldy0000:
Skrivet av HalfBloodPrincess99:
Skrivet av Seriously:
En hippogriff!

Ååå, vad kul att ha en hippogriff!! Eller typ en nifflare
Jaaa!

Nej en enhörning!!!

Det med!

The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away.

3 dec, 2012 16:23

HalfBloodPrincess99
Elev

Avatar


Skrivet av Voldy0000:
Skrivet av HalfBloodPrincess99:
Skrivet av Voldy0000:
Skrivet av HalfBloodPrincess99:
Skrivet av Seriously:
En hippogriff!

Ååå, vad kul att ha en hippogriff!! Eller typ en nifflare
Jaaa!

Nej en enhörning!!!

Det med!

Haha, jaa det finns massor med underbara magiska djur. Tänk er typ en sfinx!

"It's not Hogwarts without you, Hagrid."

3 dec, 2012 16:24

Forum > Mugglarportalen > Djur

Du får inte svara på den här tråden.