Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

hur säljer man drackblod

Forum > Mugglarportalen > hur säljer man drackblod

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hur gör man det?

2 dec, 2012 08:44

Borttagen

Avatar


Antingen på marknaden eller så går det att sälja till drakhandlaren då han är inne

5 dec, 2012 20:23

Borttagen

Avatar


Han är ju inte inne han är för rädd

6 dec, 2012 17:23

NyTo
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Han är ju inte inne han är för rädd


Men han är inne ibland.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F26.media.tumblr.com%2Ftumblr_loz545NGbS1qm9c5vo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lxyfvxyov21rnyy21o1_500.gif

6 dec, 2012 17:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av NyTo:
Skrivet av Borttagen:
Han är ju inte inne han är för rädd


Men han är inne ibland.


Okej.. det är väl korekt men aja! Själv har jag sätt honom där en gång

6 dec, 2012 17:27

mayagw
Elev

Avatar


drakhandlaren brukar vara inne vid sex, ungefär...

7 dec, 2012 11:09

HalfBloodPrincess99
Elev

Avatar


Men han är typ aldrig inne längre!! Eller så är det bara jag som missar honom hela tiden

"It's not Hogwarts without you, Hagrid."

7 dec, 2012 18:17

Dilly Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av NyTo:
Skrivet av Borttagen:
Han är ju inte inne han är för rädd


Men han är inne ibland.

"Hm, you must be a Weasley"

7 dec, 2012 18:19

Forum > Mugglarportalen > hur säljer man drackblod

Du får inte svara på den här tråden.