hur säljer man drackblod
Forum > Mugglarportalen > hur säljer man drackblod
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hur gör man det?
2 dec, 2012 08:44 |
|
Borttagen
|
Antingen på marknaden eller så går det att sälja till drakhandlaren då han är inne
5 dec, 2012 20:23 |
|
Borttagen
|
6 dec, 2012 17:23 |
|
NyTo
Elev |
6 dec, 2012 17:25 |
|
Borttagen
|
Okej.. det är väl korekt men aja! Själv har jag sätt honom där en gång 6 dec, 2012 17:27 |
|
mayagw
Elev |
drakhandlaren brukar vara inne vid sex, ungefär...
7 dec, 2012 11:09 |
|
HalfBloodPrincess99
Elev |
Men han är typ aldrig inne längre!! Eller så är det bara jag som missar honom hela tiden
"It's not Hogwarts without you, Hagrid." 7 dec, 2012 18:17 |
|
Dilly Weasley
Elev |
"Hm, you must be a Weasley" 7 dec, 2012 18:19 |
Forum > Mugglarportalen > hur säljer man drackblod
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen