Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rädslan för Friheten

Forum > Fanfiction > Rädslan för Friheten

Användare Inlägg
Anna99
Elev

Avatar


HejHejHej! jag skriver liite om handlingen skriv eran åsikt!

Handling: George Weasley, tvillingsbroder till Fred Weasley. George går på sitt tredje år på Hogwarts. Plöstligt börjar George få massor med brev, från en okänd person. Han berättar inte till någon och plöstligt så händer det, något otroligt och som George kommer att minnas för livet.

1 dec, 2012 18:49

Borttagen

Avatar


Ååh... det låter awesome

1 dec, 2012 20:46

Forum > Fanfiction > Rädslan för Friheten

Du får inte svara på den här tråden.