Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Drakar

Forum > Mugglarportalen > Drakar

Användare Inlägg
Hermione6
Elev

Avatar


Ä det bara jag som tycker det borde finnas fler drakar typ Norbert den Norska... (kommerinte på vad den heter )

"Du köper kärlek säljer hat"

30 nov, 2012 16:07

lusianna
Elev

Avatar


det tycker inte jag jag tyckmer det räcker med dem det är

Lusianna

30 nov, 2012 17:43

Borttagen

Avatar


Finns många trådar där folk tycker samma sak och tycker ej samma sak. Men ja jag själv tycker det vore kul om det skulle kunna bli fler drakar.

30 nov, 2012 17:44

hermione gragner
Elev

Avatar


Man kan vara nöjd med det man får

30 nov, 2012 22:13

Minihäst
Elev

Avatar


Det skulle vara kul OM det blir någon tid över!

another day, another slay

1 dec, 2012 19:58

Borttagen

Avatar


Har tänkt på det, och jag tycker att det ska finnas en [b]green]Norbert

1 dec, 2012 20:48

Forum > Mugglarportalen > Drakar

Du får inte svara på den här tråden.