Iretterande 7åring i bamba
Forum > Harry Potter > Iretterande 7åring i bamba
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
RoseElm30771
Elev |
Hej alla! För typ ett 1 1\2 år sedan var det en liten kille i ettan som sa till mig.
- Jag har sett Harry Potter och dötsrelikerna del 2. - Ja ha sa jag. Men den har inte haft premiär än den har de om ungefär tre månader. Sedan tittade han på mig och fräste, - Den har visst haft premiär och sedan gick han där ifrån. Sen dess har han inte pratat med mig. Harry Potter och dötsrelikerna del 2 hade premiär den 13 juli 2011 men det var tre månader tills den hade premiär! 30 nov, 2012 08:12 |
|
A.k
Elev |
Förlåt, men jag ser inte riktigt syftet med att tråden ligger under 'Harry Potter', skulle det inte vara bättre om en prefekt flytta den till Off Topic?
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 30 nov, 2012 09:03 |
|
RoseElm30771
Elev |
Sorry la den på fel tråd!
30 nov, 2012 16:44 |
|
A.k
Elev |
Det är okej. Be en prefekt att flytta den.
Spoiler: Tryck här för att visa! "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 1 dec, 2012 18:09 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Den ligger väl ganska bra här. Det handlar ju om Harry Potter filmen. ^^
1 dec, 2012 19:59 |
|
Minihäst
Elev |
Haha
another day, another slay 1 dec, 2012 20:07 |
|
Mikaela120
Elev |
Jag undrar om han ens visste vad "premiär" betyder?
1 dec, 2012 20:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mikaela120: Kan va att han inte visste. Han ljög nog för att va lite cool =)Jag undrar om han ens visste vad "premiär" betyder? 1 dec, 2012 20:46 |
|
Mikaela120
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kan vara så! Skrivet av Mikaela120: Kan va att han inte visste. Han ljög nog för att va lite cool =) Jag undrar om han ens visste vad "premiär" betyder? 1 dec, 2012 20:47 |
Forum > Harry Potter > Iretterande 7åring i bamba
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen