Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Iretterande 7åring i bamba

Forum > Harry Potter > Iretterande 7åring i bamba

Användare Inlägg
RoseElm30771
Elev

Avatar


Hej alla! För typ ett 1 1\2 år sedan var det en liten kille i ettan som sa till mig.

- Jag har sett Harry Potter och dötsrelikerna del 2. - Ja ha sa jag. Men den har inte haft premiär än den har de om ungefär tre månader. Sedan tittade han på mig och fräste, - Den har visst haft premiär och sedan gick han där ifrån. Sen dess har han inte pratat med mig.


Harry Potter och dötsrelikerna del 2 hade premiär den 13 juli 2011 men det var tre månader tills den hade premiär!

30 nov, 2012 08:12

A.k
Elev

Avatar


Förlåt, men jag ser inte riktigt syftet med att tråden ligger under 'Harry Potter', skulle det inte vara bättre om en prefekt flytta den till Off Topic?

"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.”

30 nov, 2012 09:03

RoseElm30771
Elev

Avatar


Sorry la den på fel tråd!

30 nov, 2012 16:44

A.k
Elev

Avatar


Det är okej. Be en prefekt att flytta den.

Spoiler:
Tryck här för att visa!DeathDownAlex

"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.”

1 dec, 2012 18:09

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Den ligger väl ganska bra här. Det handlar ju om Harry Potter filmen. ^^

1 dec, 2012 19:59

Minihäst
Elev

Avatar


Haha

another day, another slay

1 dec, 2012 20:07

Mikaela120
Elev

Avatar


Jag undrar om han ens visste vad "premiär" betyder?

1 dec, 2012 20:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Mikaela120:
Jag undrar om han ens visste vad "premiär" betyder?
Kan va att han inte visste. Han ljög nog för att va lite cool =)

1 dec, 2012 20:46

Mikaela120
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Mikaela120:
Jag undrar om han ens visste vad "premiär" betyder?
Kan va att han inte visste. Han ljög nog för att va lite cool =)
Kan vara så! Själv visste jag liksom inte vad premiär betydde förrän jag var 9 eller 10 tror jag. Förmodligen 9.

1 dec, 2012 20:47

Forum > Harry Potter > Iretterande 7åring i bamba

Du får inte svara på den här tråden.