Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vändagsvecka

Forum > Mugglarportalen > Vändagsvecka

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Som rubriken lyder. Som väl alla vet är den där vändagsveckan i februari. Ganska långt dit, men jag har funderat om vi på Mugglis också skulle kunna ha en sån. Kan ju vara ganska svårt, typ att man kan anmäla sig på nåt vis, så får man nån medlem man ska varalite trevligare mot under veckan.
Då måste man ju se till då man anmäler sig att man faktiskt är en aktiv medlem, kanske inne typ varenda dag, och det kan vara knäpigt att fixa.
När veckan är slut får man ett auto-meddelande, vem som var ens hemliga vän. Låter det som nåt vettigt? Bara ett förslag.

29 nov, 2012 15:35

Forum > Mugglarportalen > Vändagsvecka

Du får inte svara på den här tråden.