H(P)oroskop
Forum > Harry Potter > H(P)oroskop
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Caty Delacour
Elev |
Detta är ett Hp horoskop som jag hittade i byrålådan när städade!
Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa!
29 nov, 2012 15:21
Detta inlägg ändrades senast 2012-12- 1 kl. 19:06
|
|
Queen Boo
Elev |
va? är det vem man är eller vadå???
jag är jättecoolig älska mig plz 29 nov, 2012 16:05 |
|
NyTo
Elev |
29 nov, 2012 16:25 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Så jag är Percy eller Ginny?? Jag förstod inte helt...
Imagination and dreaming is my life 29 nov, 2012 19:22 |
|
Borttagen
|
Jag tror det är vilka i HP som fyller år vilken månad. Till exempel är ju Harry född i juli, tvillingarna Weasley i april, Ron och James i mars och så vidare.
1 dec, 2012 18:28 |
Forum > Harry Potter > H(P)oroskop
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen