Flera djur på profilen
Forum > Mugglarportalen > Flera djur på profilen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jonathan monkey
Elev |
Jag tycker att man borde få ha fler djur på profilen istället för bara ett men jag tycker också att man isåfall bara får ha en av varje art. Eller vad tycker ni?
28 nov, 2012 17:57 |
|
Borttagen
|
Ja absolut! Det vore kul
28 nov, 2012 20:25 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte... På Hogwarts får man väl bara ha ett djur, så det kanske är därför.
29 nov, 2012 15:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tror jag med, men visst vore det kul!Jag vet inte... På Hogwarts får man väl bara ha ett djur, så det kanske är därför. 29 nov, 2012 15:28 |
|
hermione gragner
Elev |
men liksom bara andra arter så inte alla har samma
29 nov, 2012 22:23 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag gillar det faktum att vi, likt Hogwarts, bara tillåter ett djur per elev.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 30 nov, 2012 12:33 |
Forum > Mugglarportalen > Flera djur på profilen
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen