Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Flera djur på profilen

Forum > Mugglarportalen > Flera djur på profilen

Användare Inlägg
jonathan monkey
Elev

Avatar


Jag tycker att man borde få ha fler djur på profilen istället för bara ett men jag tycker också att man isåfall bara får ha en av varje art. Eller vad tycker ni?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi46.tinypic.com%2F29q0d2x.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fgifs.gifbin.com%2F3204840swsw.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ftumblr_ltyadxxt661r5qrimo1_500.gif

28 nov, 2012 17:57

Borttagen

Avatar


Ja absolut! Det vore kul

28 nov, 2012 20:25

Borttagen

Avatar


Jag vet inte... På Hogwarts får man väl bara ha ett djur, så det kanske är därför.

29 nov, 2012 15:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag vet inte... På Hogwarts får man väl bara ha ett djur, så det kanske är därför.
Tror jag med, men visst vore det kul!

29 nov, 2012 15:28

hermione gragner
Elev

Avatar


men liksom bara andra arter så inte alla har samma

29 nov, 2012 22:23

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Jag gillar det faktum att vi, likt Hogwarts, bara tillåter ett djur per elev.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

30 nov, 2012 12:33

Forum > Mugglarportalen > Flera djur på profilen

Du får inte svara på den här tråden.