Vem gillar ni[color=red]mest [/color] i hp?
Forum > Harry Potter > Vem gillar ni[color=red]mest [/color] i hp?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vem gillar ni mest?
Ni kan säga vem ni vill i HP! Jag gillar mest Voldemort och Snape! Ni som är slytherinare ni kan skriva med gröna Samma sak med de andra R blå H gul G röd Jag tillåter inte fula ord eller äckliga ord. Regler ·Inga regelbrott ·Inga svärord ·Inga äckliga ord ·Alla mugglarportalens regler! Medlemmar Otto-ledare Vem vill vara vice-ledare? Det kommer vara tävlingar då och då, och jag sätter upp noveller till alla tävlingar så att ingen tar miste om tävlingen. (om ni vill vara med). Vi börjar faktiskt med en "pristävling" Man vinner pris i tävlingen! Tävling Lyssna noga nu: Någon person ska ni rösta på, den som ni tycker är bäst! Ni skickar en uggla vem ni röstar på. Priset är 10-20 choklad-grodekort! Kanske ett kort på köpet! Ni får det för 1 galleon! rösta på! 26 nov, 2012 19:39
Detta inlägg ändrades senast 2012-11-29 kl. 19:22
|
|
Queen Boo
Elev |
Jag fattar inte<
jag är jättecoolig älska mig plz 29 nov, 2012 11:57 |
|
Borttagen
|
Nej, den som vinner tävlingen i tråden 29 nov, 2012 19:08 |
|
Queen Boo
Elev |
Jaha, man ska rösta på en mugglis-person eller?
jag är jättecoolig älska mig plz 29 nov, 2012 19:13 |
|
Borttagen
|
Ja vem tar du? vem gillar du mest?
29 nov, 2012 19:22 |
|
Borttagen
|
Alltså va? Ska msn säga den man gillar mest i HP? Det får väl bli Luna.
1 dec, 2012 20:49 |
Forum > Harry Potter > Vem gillar ni[color=red]mest [/color] i hp?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen