Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vem gillar ni[color=red]mest [/color] i hp?

Forum > Harry Potter > Vem gillar ni[color=red]mest [/color] i hp?

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Vem gillar ni mest?

Ni kan säga vem ni vill i HP!
Jag gillar mest Voldemort och Snape!

Ni som är slytherinare ni kan skriva med gröna
Samma sak med de andra R blå H gul G röd
Jag tillåter inte fula ord eller äckliga ord.

Regler
·Inga regelbrott
·Inga svärord
·Inga äckliga ord
·Alla mugglarportalens regler!

Medlemmar
Otto-ledare

Vem vill vara vice-ledare?

Det kommer vara tävlingar då och då, och jag sätter upp noveller till alla tävlingar så att ingen tar miste om tävlingen.
(om ni vill vara med). Vi börjar faktiskt med en "pristävling"
Man vinner pris i tävlingen!

Tävling
Lyssna noga nu:
Någon person ska ni rösta på, den som ni tycker är bäst!
Ni skickar en uggla vem ni röstar på.

Priset är 10-20 choklad-grodekort!
Kanske ett kort på köpet!
Ni får det för 1 galleon!

rösta på!

26 nov, 2012 19:39

Detta inlägg ändrades senast 2012-11-29 kl. 19:22
Antal ändringar: 2

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag fattar inte< hur ska en person i HP få chokladgrodekort???

jag är jättecoolig älska mig plz

29 nov, 2012 11:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Queen Boo:
Jag fattar inte< hur ska en person i HP få chokladgrodekort???


Nej, den som vinner tävlingen i tråden Jag kanske inte berätta det nog tydligt! Jag ändrar det men den får 5 silver och 5 brons! Vet inte vilka kort det blir men några! Vill du vara med?

29 nov, 2012 19:08

Queen Boo
Elev

Avatar


Jaha, man ska rösta på en mugglis-person eller?

jag är jättecoolig älska mig plz

29 nov, 2012 19:13

Borttagen

Avatar


Ja vem tar du? vem gillar du mest?

29 nov, 2012 19:22

Borttagen

Avatar


Alltså va? Ska msn säga den man gillar mest i HP? Det får väl bli Luna.

1 dec, 2012 20:49

Forum > Harry Potter > Vem gillar ni[color=red]mest [/color] i hp?

Du får inte svara på den här tråden.