kvastar
Forum > Mugglarportalen > kvastar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
septimus heap 2012
Elev |
jag tycker att vi borde ha flera kvastar
typ som: oakshaft 79 moontrimmer silver arrow rensopare serien komet serien tinderblst stjärn skottet alla nimbusarna twigger 90 26 nov, 2012 18:07 |
|
Lavender Brown 11
Elev |
Skrivet av septimus heap 2012: jag tycker att vi borde ha flera kvastar typ som: oakshaft 79 moontrimmer silver arrow rensopare serien komet serien tinderblst stjärn skottet alla nimbusarna twigger 90 Det var en bra ide! Uggla mig gärna! Duellera med mig! 27 nov, 2012 15:02 |
|
bullen289
Elev |
Visst det skulle kunna vara lite kul men ärligt talat så vet jag inte om jag själv skulle köpa en av dem... Är helt nöjd med min nimbus 2000
27 nov, 2012 21:30 |
|
Lavender Brown 11
Elev |
Tycker inte om moontrimmer. Passar liksom inte.
Uggla mig gärna! Duellera med mig! 28 nov, 2012 15:47 |
|
NyTo
Elev |
Tja, jag vet inte, isf kanske 2-3 kvastar till, eller nåja, beror på vad det skulle kosta, det är också onödigt att ha en massa kvastar för samma pris.
28 nov, 2012 16:04 |
Forum > Mugglarportalen > kvastar
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen