Favorit par?
Forum > Harry Potter > Favorit par?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
Vilka är era favorit par, av de som finns i boken, och de som inte finns i boken? ;P
Mina är: LunaxNeville RonxHermione JamesxLily
26 feb, 2011 21:59 |
|
hermione_33
Elev |
Åh! Jag tycker att Fleur och Bill är så söta ihop♥
"Can you dance like a Hippogriff?" 26 feb, 2011 22:00 |
|
The Noble Lion
Elev |
26 feb, 2011 22:02 |
|
hermione_33
Elev |
Jaa, håler med♥
"Can you dance like a Hippogriff?" 26 feb, 2011 22:03 |
|
soratanaka
Elev |
Haha, om jag säger mina faveshippings så kommer hela mugglis kasta drakbollar på mig. Slash ftw.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 26 feb, 2011 22:03 |
|
The Noble Lion
Elev |
26 feb, 2011 22:10 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av soratanaka: Haha, om jag säger mina faveshippings så kommer hela mugglis kasta drakbollar på mig. Slash ftw. Jag gissar på att HP/SS är i toppen? ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
26 feb, 2011 22:10 |
|
soratanaka
Elev |
Skrivet av ikka: Skrivet av soratanaka: Haha, om jag säger mina faveshippings så kommer hela mugglis kasta drakbollar på mig. Slash ftw. Jag gissar på att HP/SS är i toppen? Five points to Ravenclaw. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 26 feb, 2011 22:11 |
|
The Noble Lion
Elev |
26 feb, 2011 22:13 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av soratanaka: Skrivet av ikka: Skrivet av soratanaka: Haha, om jag säger mina faveshippings så kommer hela mugglis kasta drakbollar på mig. Slash ftw. Jag gissar på att HP/SS är i toppen? Five points to Ravenclaw. Håhå! Inte så svårt att gissa iofs men. C: ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
26 feb, 2011 22:13 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen