Arvtagaren privat
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Arvtagaren privat
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny 23
Elev |
privat roll mellan mig och Queen Boo
kopiera: släkte: ålder: namn: Utseende: draken namn: färg: ålder: Min roll: Släkte: Alv Ålder: 70 Namn: Aryana Utseende: ![]() Draken: Namn: Dimond Färg:Blåa nyanser Ålder: 10 månader
24 nov, 2012 20:53
Detta inlägg ändrades senast 2013-04-27 kl. 07:07
|
|
Queen Boo
Elev |
släkte:Alv
ålder:102 namn Utseende: .<-- Tryck för att sedraken namn: Sayian(smeknamn sayn) färg: Gröna nyanser ålder: 1 månad (men hålls hemlig) jag är jättecoolig älska mig plz 24 nov, 2012 21:01
Detta inlägg ändrades senast 2013-01- 1 kl. 12:10
|
|
ginny 23
Elev |
Jag väntade som vanligt på Enya vid porten när Arya kom in och sa:
-Aryana, du ska åka om 2 timmar Just det, jag skulle bort från alagasia redan om 2 timmar, och inte berättat för Enya. Hon skulle säkert bli ledsen, och mycket besviken på mig. Jag känner mig otroligt dum mot henne. Hon skulle inte följa med. Hon hade ingen drake en, vad jag visste
25 nov, 2012 08:34
Detta inlägg ändrades senast 2012-11-25 kl. 09:35
|
|
Queen Boo
Elev |
Jag stod i mitt hus och hörde samtalet. Skulle hon också åka idag? jag som tyckte det skulle bli svårt att berätta om sayian.
Nu behövde jag inte berätta att kjag skulle lämna henne! jag är jättecoolig älska mig plz 25 nov, 2012 09:35 |
|
ginny 23
Elev |
Jag gick mot Enyas rum men Arya stoppade mig.
- Jag måste säga en sak till dig - Vad? - Enya har en drake Varför sa hon inget till mig. Hon var kanske inte en alv man kunde lita på
25 nov, 2012 09:37 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag gick ut och såg hur förvånad Aryana blev.
Jag ropade ''sayn!'' Och han kröp ut ur tältet jag gjort åt honom. Många hade frågot vad hon hade det till. Sayn var fortfarande en ganska liten drake, men det gick att flyga med honom. jag är jättecoolig älska mig plz 25 nov, 2012 09:40 |
|
ginny 23
Elev |
- Varför sa du inget, skrek jag
Dimond som var med mig morrade åt sayn Lugn, sa jag med mitt sinn Han slutade morra men stirrade med avsmak på den lilla draken Arya avbröt oss när, även fast jag sa att han inte fick, Dimond hoppade på ungdraken. - Ni ska åka nu.
25 nov, 2012 09:43 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag var orolig för Sayn! Ropade jag till Aryana. Jag ville inte att någon skulle veta att han fanns...
Sedan började jag gråta. Jag älskar honom... Om någon fick veta skulle något farligt kunna hända, Sa jag. Sayn sa till mig ''lugna dig'' jag är jättecoolig älska mig plz 25 nov, 2012 10:23 |
|
ginny 23
Elev |
Båten, för vi skulle åka båt över till Eragon var stor.
Dimond fick flyga brevid. Sayn fick vara på båten, han skulle inte klara den långa flygturen.
25 nov, 2012 10:38 |
|
Queen Boo
Elev |
Sayn och jag stod i fören och tittade ut över havet. ''Det är så vackert'', viskade jag med sinnet.
Sayn nickade och sa plötsligt ''Hoppa upp på min rygg, vi flyger en liten stund.'' Orkar du det? frågade jag. ''Det är klart!''. Jag hoppade upp och han lyfte, dök sedan ner mot vattnet jag är jättecoolig älska mig plz 25 nov, 2012 11:09 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen