boggart
Forum > Mugglarportalen > boggart
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expectopatronum
Elev |
vad skulle eran bogart vara?
Min skulle vara en geting eller någon av brudarna från the ring/the grudge. 20 nov, 2012 21:10 |
|
Du
Elev |
Jag tror min skulle vara en nattfjäril. De är hemska varelser! :'(
"There's no need to call me sir Professor." 30 nov, 2012 23:25 |
|
Puffsy
Elev |
Spindlar, ormar och insekter utan tvekan.
Något av dem skulle få mig att stelna av rädsla :'( Otäcka varelser ![]()
30 nov, 2012 23:32 |
|
Pixie
Elev |
30 nov, 2012 23:48 |
|
Savage
Elev |
En stor spindel, helt klart.
Less thinking, more drinking. 1 dec, 2012 04:49 |
|
fox
Elev |
Samma som mrs. Weasley.
Bli medlem i Hobbit klubb http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28755&page=1%
1 dec, 2012 08:00 |
Forum > Mugglarportalen > boggart
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen