Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Väntar på brevet

Forum > Harry Potter > Väntar på brevet

1 2 3 4
Användare Inlägg
Ms Plumeyer
Elev

Avatar

+1


Är det bara jag som fortfarande sitter och väntar på brevet till Hogwarts, fast jag är 14? Jag har liksom tänkt ut ett sätt för det att vara möjligt… (Med hjälp av mina kompisar).


Jag tror att JK Rowling är en ynk. Hon var på något sätt väldigt arg på trollkarlsvärlden (har inte kommit på riktigt varför än, det kan vara något med ministeriet) och skrev Harry Potter och gav ut den som hämnd. Men ministeriet kan inte sätta henne i Azkaban, för att det skulle bli för stor uppståndelse i mugglarvärlden. Trollkarlsvärlden måste nu ett tag hålla sig lågt för att ingen ska hitta några tecken på att de finns. Men de tror att HP- fandommen lugnar ner sig efter ett tag.


Men nu kommer man istället in på Hogwarts senare, dels för att trolldomsministeriet har bestämt att alla måste lära sig mer i en vanlig skola först och dels för att världen inte ska misstänka något om det försvinner barn när de fyller elva.

Bra va? Så nu är det fortfarande möjligt att få brevet


En gång fick jag ett brev av min kompis, när hon var på Harry Potter World i usa. Det såg verkligen verkligt ut. Jag stod och hoppade och skakade medan jag öppnade det. Tyvärr blev det en stor besvikelse, även fast det var snällt av henne att skicka brev till mig. Några andra av mina HP- galna kompisar hade gjort precis samma sak…

Jag behöver en ny signatur! (tips, någon?) Min tumblr i alla fall: http://happy-mrs-rory.tumblr.com/

18 nov, 2012 22:03

Borttagen

Avatar


Jag är 20 och kommer alltid att vänta på brevet!

18 nov, 2012 22:04

potter_fan
Elev

Avatar


Jag blev väldigt besviken när jag hade fyllt 12 och fortfarande inte fått något brev. Nu är jag tretton och väntar fortfarande!

Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge

18 nov, 2012 22:08

Borttagen

Avatar

+1


Jag är 16 år och väntar fortfarande. I mina drömmar så går jag sjätte året på hogwards och har mina vänner. Jag kommer aldrig sluta drömma om Harry potter.

19 nov, 2012 00:43

Borttagen

Avatar


Jag kommer alltid vänta på brevet!

19 nov, 2012 07:27

Mill Goodness
Elev

Avatar


Jag kommer alltid vänta på brevet!

Förresten du har smuts på näsan.

19 nov, 2012 14:45

emmasagman
Elev

Avatar


jag är 17 snart 18 år.
har ännu inte tappat hoppet om att mitt brev kommer, ett riktigt potterhead slutar inte vänta!

19 nov, 2012 15:14

Legnowia
Elev

Avatar


Jag fyllde nyss tolv (igår 18:e nov ) men jag fantiserar att jag fått brevet också säger jag att jag har en tidvändare så jag drar tillbaka tiden och går på mugglarskolan också!!

19 nov, 2012 17:38

Borttagen

Avatar


Jag är 11 så det är inte försent att få brevet.

19 nov, 2012 20:11

Borttagen

Avatar

+1


Jag väntar också.... och väntar och vääääntar... Nu är jag femton men jag kommer aldrig sluta vänta för en dag när man kanske är typ 70 sitter man där och får brevet , som typ var nåååågra år försenat, och då inser man allt man har missat (sorgligt nog) men sen dör man lycklig för man har fått sitt älskade brev tillslut
Om jag får mitt när jag är 70 ska jag rama in det och sätta upp det på väggen

19 nov, 2012 20:31

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Väntar på brevet

Du får inte svara på den här tråden.