Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Vad hände med ranken?

Forum > Mugglarportalen > Vad hände med ranken?

Användare Inlägg
Looney673
Elev

Avatar


Innnan Halloween på mugglis så kunde man ju se om man var "master of death" elr "Slåss mot trollet" tex men sen så kom det ju upp hur många troll man hade klubbat ner och det var ju inget konstigt med det. Dagen efter höstlovet så kunde man ju inte klubba ner troll längre men jag såg ingen rank heller, "äsch dom har väll bara glömt att rätta till det" tänkte jag men nu har det ju varit så skitlänge Jag saknar rankerna faktiskt och jag tror det finns några fler som göra det. Är det ett misstag elr är det meningen Erfa och Li? vill gärna ha ett svar

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia2.giphy.com%2Fmedia%2F2UKm7NOE5I784%2F200.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F819520b6559b047f0080616327daf165%2Ftumblr_n1fu6c13dW1ttx0y9o1_500.gif

17 nov, 2012 22:25

-Patronus-
Elev

Avatar


Det ska vara så. Det blev så mycket hets kring statusen, och vissa spammade för att gå upp i "rank", så nu kan man inte se antalet inlägg under inlägget

Men det går fortfarande att se på din profil

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fc97ac398778f2a02c01550f8e8fddce9%2Ftumblr_mshg8o8Lef1s7jjjzo3_500.gif

17 nov, 2012 22:33

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Det är en uppdatering. Man kan se rankerna på profilen.

Folk spammade så mycket för att komma upp i rank. ^^

Jag låser då frågan är besvarad.

18 nov, 2012 10:36

Forum > Mugglarportalen > Vad hände med ranken?

Du får inte svara på den här tråden.