Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Orättvist!

Forum > Harry Potter > Orättvist!

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Ja det är helt orättvist att 5A:s klassrum har HP böcker men inte vårt!
*sur på 5A*

26 feb, 2011 10:58

SnapesFlikka
Elev

Avatar


Elakt

What about me, what about you, what about everything we've been through

26 feb, 2011 11:52

Rowena
Elev

Avatar


Vi har i biblan, på både engelska och svenska

Men varför har de två kopior av varje twilight bok ... ?

Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare.

26 feb, 2011 12:05

WillTurner
Elev

Avatar


Stackars Billie. :c

"Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga."

26 feb, 2011 16:38

Långstrumpa
Elev

Avatar


"låna" dom? ^^

5 jan, 2012 21:55

Pygmepuffen
Elev

Avatar


Skaffa böckerna själv?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcfile3.uf.tistory.com%2Fimage%2F110A254B4E50013E0E2908

5 jan, 2012 22:29

Borttagen

Avatar


Sno dem!

5 jan, 2012 22:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Sno dem!

Som jag skulle gjort

5 jan, 2012 22:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Rowena:
Men varför har de två kopior av varje twilight bok ... ?


För att serien är så populär.

Jag är så less på Harry Potter VS Twilight. Kan man inte acceptera att alla tycker olika?

5 jan, 2012 23:08

Borttagen

Avatar


^ Dessutom kan man inte jämföra serierna, det är bara fel

5 jan, 2012 23:09

1 2

Forum > Harry Potter > Orättvist!

Du får inte svara på den här tråden.