Orättvist!
Forum > Harry Potter > Orättvist!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ja det är helt orättvist att 5A:s klassrum har HP böcker men inte vårt!
*sur på 5A* 26 feb, 2011 10:58 |
|
SnapesFlikka
Elev |
Elakt
What about me, what about you, what about everything we've been through 26 feb, 2011 11:52 |
|
Rowena
Elev |
Vi har i biblan, på både engelska och svenska
Men varför har de två kopior av varje twilight bok ... ? Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 26 feb, 2011 12:05 |
|
WillTurner
Elev |
Stackars Billie. :c
"Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga." 26 feb, 2011 16:38 |
|
Långstrumpa
Elev |
"låna" dom? ^^
5 jan, 2012 21:55 |
|
Pygmepuffen
Elev |
5 jan, 2012 22:29 |
|
Borttagen
|
Sno dem!
5 jan, 2012 22:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Sno dem! Som jag skulle gjort 5 jan, 2012 22:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Rowena: Men varför har de två kopior av varje twilight bok ... ? För att serien är så populär. Jag är så less på Harry Potter VS Twilight. Kan man inte acceptera att alla tycker olika? 5 jan, 2012 23:08 |
|
Borttagen
|
^ Dessutom kan man inte jämföra serierna, det är bara fel
5 jan, 2012 23:09 |
Forum > Harry Potter > Orättvist!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen