Är det okej att låsa en tråd som inte spårat ut?
Forum > Mugglarportalen > Är det okej att låsa en tråd som inte spårat ut?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DobbyLovesVoldemort
Elev |
Hej!
För inte så länge sedan bestämde jag mig att ta upp diskussionen om att ''emma watson är tintins pappa'' igen, fanns en annan tråd tidigare som diskuterade samma sak men som sedan börjat spåra ut eftersom vissa inte kunde diskutera eller ta ett skämt. Ville ge diskussionen en ny chans. Inget hade spårat ut den här gången allt var frid och fröjd, men så låstes tråden bara för att den förra hade spårat ut. Kände att det var orättvist att låsa tråden bara för att den förra spårat ut. Inget hade ju gått överstyr denna gång, även fast tråden inte var till 100% seriös så tyckte jag det kunde ha varit kul att ta upp diskussionen igen. vad tycker ni? var det okej att låsa tråden? Gamla tråden: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=26241&page=1 Den nya jag skapade: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=26751&page=2#p1610075
17 nov, 2012 14:17 |
|
LolFeelings
Elev |
Då diskussionen i den gamla tråden var över och alla var less på den, så ville nog i princip ingen ta upp diskussionen igen.
17 nov, 2012 14:31 |
|
DobbyLovesVoldemort
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Då diskussionen i den gamla tråden var över och alla var less på den, så ville nog i princip ingen ta upp diskussionen igen. så jag gills inte? Jag ville ta upp den igen, fanns ju folk som faktiskt var insatt i diskussionen som kanske skulle hittat tråden men tyvärr fick inte tråden vara uppe så länge. En diskussion kan pågå i evigheter och aldrig ta slut så håller inte med om att den var över. Alla var ju inte less på den, jag är ju själv ett bra exempel på det. Finns ju många trådar här på mugglis där det diskuteras ''vilken karaktär är snyggast'' i olika former. Även fast den form av diskussion tagits upp många gånger och är ganska ut tjatat så tas den ju upp igen utan att låsas.
17 nov, 2012 14:41 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av DobbyLovesVoldemort: Men varför ta upp den igen, då det bara skulle spåra ur igen?Skrivet av LolFeelings: Då diskussionen i den gamla tråden var över och alla var less på den, så ville nog i princip ingen ta upp diskussionen igen. så jag gills inte? Jag ville ta upp den igen, fanns ju folk som faktiskt var insatt i diskussionen som kanske skulle hittat tråden men tyvärr fick inte tråden vara uppe så länge. En diskussion kan pågå i evigheter och aldrig ta slut så håller inte med om att den var över. Alla var ju inte less på den, jag är ju själv ett bra exempel på det. Finns ju många trådar här på mugglis där det diskuteras ''vilken karaktär är snyggast'' i olika former. Även fast den form av diskussion tagits upp många gånger och är ganska ut tjatat så tas den ju upp igen utan att låsas.
17 nov, 2012 14:47 |
|
DobbyLovesVoldemort
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av DobbyLovesVoldemort: Men varför ta upp den igen, då det bara skulle spåra ur igen? Skrivet av LolFeelings: Då diskussionen i den gamla tråden var över och alla var less på den, så ville nog i princip ingen ta upp diskussionen igen. så jag gills inte? Jag ville ta upp den igen, fanns ju folk som faktiskt var insatt i diskussionen som kanske skulle hittat tråden men tyvärr fick inte tråden vara uppe så länge. En diskussion kan pågå i evigheter och aldrig ta slut så håller inte med om att den var över. Alla var ju inte less på den, jag är ju själv ett bra exempel på det. Finns ju många trådar här på mugglis där det diskuteras ''vilken karaktär är snyggast'' i olika former. Även fast den form av diskussion tagits upp många gånger och är ganska ut tjatat så tas den ju upp igen utan att låsas. Ville fortsätta diskussionen utan utspråningar denna gång. Hoppades på att den inte skulle spåra ut som sagt
17 nov, 2012 14:49 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Jag tycker det verkar fel
![]()
17 nov, 2012 15:23
Detta inlägg ändrades senast 2012-11-18 kl. 21:30
|
|
DobbyLovesVoldemort
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Jag tycker det verkar fel Äntligen någon som förstår mig. Ville verkligen ge diskussionen en ny chans men tyvärr så fick jag ju inte det.
18 nov, 2012 21:28 |
|
Borttagen
|
Jag tycker Alex gjorde rätt i att låsa den. Om jag ska vara ärlig kändes det som att den andra tråden faktiskt också var på väg att spåra
19 nov, 2012 08:12 |
Forum > Mugglarportalen > Är det okej att låsa en tråd som inte spårat ut?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen