Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Haha^^ We are the HP nerds

Forum > Harry Potter > Haha^^ We are the HP nerds

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Haha^^
När min bästis (Miss.Rowena) var hemma hos mig så körde vi singstar..
Cartoon Heros refräng blev lite wierd...
"We are the HP neeeerds oh, we are the ones who gonna love it 4-ever" m.m.

Hihihi

Edit: Har du nånsin gjort om en låt?

26 feb, 2011 10:54

jan
Elev

Avatar


Haha xd

Nej jag har inte det men låter roligt

Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm? https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F40.media.tumblr.com%2F2b692904d77e7aa99c0713a3cff102ff%2Ftumblr_ngp2jxsRMe1sgz41fo1_400.jpg

26 feb, 2011 10:55

Miss.Rowena
Elev

Avatar


"We came out of J.K. Rowlings house, oh wow,"

Vi måste göra om det någon gång.

~ Med rätt att besserwissa ~

26 feb, 2011 10:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Miss.Rowena:
"We came out of J.K. Rowlings house, oh wow,"

Vi måste göra om det någon gång.

Aaa, absolutley

26 feb, 2011 10:56

Piggelin
Elev

Avatar


I Harry and the potters låt sjunger dom

"Draco Malfoy what´s your problem?" men jag råkade sjungar
"J.K. Rowling what´s your problem?"

26 feb, 2011 11:53

SnapesFlikka
Elev

Avatar


jag har det, fast jag minns dock itn vilken dt var

What about me, what about you, what about everything we've been through

26 feb, 2011 11:55

Oskan
Elev

Avatar

+1


Gjort om 21 Guns till 21 Wands, jävlats med en kompis som älskar Green Day!

"May the force be equal to mass times acceleration"

27 feb, 2011 13:54

WillTurner
Elev

Avatar


Hahah, Billie! XD

"Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga."

27 feb, 2011 13:55

Beata
Elev

Avatar


Hahaha

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2F2yl7nkp.gif

27 feb, 2011 17:37

Katla
Elev

Avatar


Skrivet av Piggelin:
I Harry and the potters låt sjunger dom

"Draco Malfoy what´s your problem?" men jag råkade sjungar
"J.K. Rowling what´s your problem?"

HaHa!

♏︎

27 feb, 2011 17:49

1 2 3

Forum > Harry Potter > Haha^^ We are the HP nerds

Du får inte svara på den här tråden.