I trean lekte vi Harry Potter
Forum > Harry Potter > I trean lekte vi Harry Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
13 nov, 2012 17:34 |
|
Borttagen
|
Minns att jag lekte att min cykel var en kvast och att jag flög till skolan.Jag klistrade till och med fast några pinnar på den och skrev Åskviggen på tejp och klistrade det på cykeln...
13 nov, 2012 18:19 |
|
Borttagen
|
I tvåan/trean fick jag folk som inte ens gillade HP att leka det ändå! Det var awesome.
14 nov, 2012 17:58 |
|
Lisen563
Elev |
när jag gick i ettan och tvåan lekte jag med min bästis Harry potter. Vi fånga grodor och sa att det var våra "paddor". Sen gick vi ner till hemligheternas kammare och födde upp basilisker.
Vi var Hermiones och Harrys barn/systrar. och vårta ugglor var självklart dotter/son till Hedwig 14 nov, 2012 19:03 |
|
Danzi
Elev |
När jag gick i ettan-fyran ungefär så lekte vi alltid Harry Potter. Jag och min bästisgranne lekte det ofta och jag skulle alltid vara Harry och hon Hermione. Vi var ute på min gård och sprang runt med pinnar i händerna, sen hade vi mina morgonrockar som mantlar, haha. Sen gjorde vi en konstig grej.. jag hade ju ett ärr i pannan, och min kompis kände sig lite utanför så hon fick också ha ett ärr i pannan, fast en cirkel med en prick inuti, haha xD
Sen kommer jag ihåg att jag och en kompis från klassen lurade folk att vi varit på Hogwarts, att vi gick där på sommarloven. Det var askul för jag har för mig att vissa gick på det xD ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
14 nov, 2012 19:18 |
|
PureSlytherin
Elev |
Jag kommer ihåg att jag och tre kompisar lekte Harry Potter i lågstadiet. ^^ Eller vi lekte snarare Hogwarts, för vi kom på egna namn till oss själva och lekte att vår skola var Hogwarts. Vi döpte om alla ämnen:
Matte = Talmagi NO = Trolldryckskonst SO = Trollformler osv, och sen sa vi att "nu har vi trolldryckskonst! vi får inte komma för sent för då drar Snape kanske av poäng." Och så delade vi in de andras klasser i elevhem, typ "den klassen är från Hufflepuff, och den är från Slytherin". x) Vi hade pennor som trollspön och sprang runt och trollade på saker. Och just det, vi hälsade på Hagrid också! Han bodde i skolans cykelskjul. Skolan var verkligen mycket roligare när den var omgjord till Hogwarts...
14 nov, 2012 19:49 |
|
Queen Boo
Elev |
Förra året Brukade jag, Filifjonkan, kotte7 och Lolliga Lovegood duellera på rasterna, och man var tvungen att spela med, så en gpng dog både jag och Filifjonkan eftersom vi kastade avada kedavra samtidagt. men vi började leva när det ringde in eller när vi använde vå påhittade trollformel levanutus
jag är jättecoolig älska mig plz 14 nov, 2012 20:26 |
|
TeamEdward
Elev |
16 nov, 2012 07:09 |
|
Ella/Ron
Elev |
Jag och mina kompisar leker det fortfarande
Hehe, jag undrar hur länge vi kommer fortsätta med det. Det kanske kommer se lite konstigt ut när vi är 80 och springer runt med rullattor och trollstav qqqaqqNah 16 nov, 2012 15:12 |
|
LeonaGoodness
Elev |
Jag och LaylaCatcher, Mill Goodness, Dilly Weasley och Roxy Godness leker fortfarande...
Hogwarts will always be there to welcome you home. <3 16 nov, 2012 23:05 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen