DH Part 2
Forum > Harry Potter > DH Part 2
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
Okej, jag har lånat den från stadsbiblioteket i en vecka och jag är redo att ge den en till chans. Om jag inte tycker om den efter den fjärde gången skiter jag totalt i den, men förr eller senare ska jag köpa den för att komplettera min samling. Skriver vad jag tyckte efter att jag har sett den.
Tycke: ![]()
13 nov, 2012 14:39 |
Forum > Harry Potter > DH Part 2
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen