Gringotts trollkarlsbank
Forum > Mugglarportalen > Gringotts trollkarlsbank
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag kom och tänka på en sak.
Jag skulle tycka de vore trevligt om man hade typ en slags förvaring av sina pengar här på Mugglis, typ som "Gringotts trollkarlsbank" där man kan sätta in och ta ut pengar ifrån, men en slags ränta betalar man när man antigen sätter in pengarna eller tar ut för att få möjlighet att ha ett "valv" detta är bara en idé som slog mig, men vad tycker ni andra? 12 nov, 2012 18:29 |
|
Atlanten
Elev |
13 nov, 2012 16:49 |
|
LolFeelings
Elev |
13 nov, 2012 16:51 |
Forum > Mugglarportalen > Gringotts trollkarlsbank
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen