VIKTIGT LÄS HARRY KANSKE DÖR!!!
Forum > Harry Potter > VIKTIGT LÄS HARRY KANSKE DÖR!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DobbyLovesVoldemort
Elev |
Hej där alla Harry Potter fans!
Jag har tråkiga nyheter att komma med....det är så att jag nyss insåg en sak...(som ni nu också kommer inse) att... detta är så svårt att skriva men... jag måste inse fakta. Jo det är så att... Spoiler: Tryck här för att visa! Har alltid under hela mitt liv drömt om att spendera mitt liv med Harry & Company och få mitt hogwarts brev... men när jag fyllde 11 år började sanningen hinna ikapp mej. Jag fick aldrig mitt hogwarts brev och hittade på bortförklaringar till detta. Inte föränn nu, på min 27 års dag har jag insett fakta. Mitt liv är en lögn. Harry är en lögn.... när mitt hopp var som bortblåst så kom en uppenbarelse. En ängel, Dumbledore i änglavingar kom flygande till mig och talade om för mig att jag, DobbyLovesVoldemort skulle sprida budskapet om att Harry Potter är döende pågrund av brist av tro på honom. om inte vi alla tror så det knakar på Harry så kommer han till slut sluta exisstera!!! vill ni det eller?! VILL NI DÖDA HARRY?! OM INTE JOINA DENNA GRUPP SOM STÖDJER HARRY POTTERA TRON!!!!
12 nov, 2012 17:55 |
|
Colin Creevey
Elev |
Detta var onekligen en väldigt diffus post och märklig ämnesbeskrivning. Och säga att du fyller 27 när man ser direkt på din profil att du är 19 får ju inte posten att verka särskilt seriös? Och om du nu försöker rekrytera människor till din grupp, det står ju inte hur man nu ska kunna joina denna grupp?
Sammanfattat: Spoiler: Tryck här för att visa! 12 nov, 2012 18:03 |
|
DobbyLovesVoldemort
Elev |
Skrivet av Colin Creevey: Detta var onekligen en väldigt diffus post och märklig ämnesbeskrivning. Och säga att du fyller 27 när man ser direkt på din profil att du är 19 får ju inte posten att verka särskilt seriös? Och om du nu försöker rekrytera människor till din grupp, det står ju inte hur man nu ska kunna joina denna grupp? Sammanfattat: Spoiler: Tryck här för att visa! Tycker frågor om ålder är oviktigt i en sån här situation. Detta är en mycket seriös situation som måste lösas. Om du nu inte är redo att tro på Harry Potters existens eller acceptera faktum att det finns folk som gör det så kanske det här inte är rätt tråd för dej, du verkar helt enkelt för oseriös för denna tråd. Om du nu skulle ändra dej och vara intresserad att delta i denna tro, så räcker det med att du tror för att delta.
12 nov, 2012 18:09 |
|
VoldemortLovesDobby
Elev |
Va?! OMG MÅSTE SKAFFA MEDLEMMAR!!!!!! SKRIV UPP MIG
12 nov, 2012 18:14 |
|
DobbyLovesVoldemort
Elev |
12 nov, 2012 18:21 |
|
Colin Creevey
Elev |
Vill inte vara negativ osv, men bortsett från denna post så står det i reglerna att man bara får ha en profil på denna sida, och jag tror inte att det är ett sammanträffande att det på DobbyLovesVoldemort profil står
Spoiler: och på VoldemortLovesDobby profil står Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Två likadana namn med likadana profilsidor, om du nu ska ha det behöver du väl inte kommentera dina egna inlägg? Sådant finner jag störande. 12 nov, 2012 19:27 |
|
Borttagen
|
Jag stödjer harry potter tron även om jag vet att det inte finns för i såfal skulle jag gått sjätte året på hogwards nu.
12 nov, 2012 19:30 |
|
Ms Plumeyer
Elev |
Jag är med
Jag behöver en ny signatur! (tips, någon?) Min tumblr i alla fall: http://happy-mrs-rory.tumblr.com/ 12 nov, 2012 19:38 |
|
Colin Creevey
Elev |
Du har dessutom dubbel-postat, samma post i Kreativitet-forumet... http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=26741
Jag är rätt ny här, men bryr sig folk inte om reglerna här eller är det ingen som upprätthåller dem? 12 nov, 2012 19:46 |
|
LeonaGoodness
Elev |
Såklart Harry Potter finns! Jag tror i alla fall på Harry!!
Hogwarts will always be there to welcome you home. <3 12 nov, 2012 20:27 |
Forum > Harry Potter > VIKTIGT LÄS HARRY KANSKE DÖR!!!
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen