Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ser ingen att jag gjort en tråd?!?

Forum > Mugglarportalen > Ser ingen att jag gjort en tråd?!?

Användare Inlägg
NeaLi
Elev

Avatar


Nu har det hänt 2 gånger och jag är lite trött på det.
Antingen ser ingen den.
Eller så är dom alldeles för ointressanta -.-'
Antagligen kommer ingen att se det här heller!!!

Hjälp?

vetefan vad jag ska skriva här

11 nov, 2012 14:24

Savi
Elev

Avatar


Hur menar du?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_le9zh0sgjf1qc7ddno1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m3d74qpoI81r7ifqv.gif

11 nov, 2012 14:31

Borttagen

Avatar


Klart vi ser att du ha gjort en tråd

11 nov, 2012 15:18

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Eftersom att folk kommenterar trådar så puttas dem innan ned för att göra plats för den som nyss kommnterades.
Så dina trådar försvinner helt enkelt i virrvarret.

m du vill att folk ska se dem kan du fungera över om du lägger trådarna i rätt kategori, och villken tid du lägger upp dem. Tidigt på morgonen är inte så många uppe och är inloggade.

11 nov, 2012 15:21

Forum > Mugglarportalen > Ser ingen att jag gjort en tråd?!?

Du får inte svara på den här tråden.