Ljud?
Forum > Mugglarportalen > Ljud?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
SajberFina
Elev |
Jag använde sökfunktionen men det fanns otroligt många inlägg som innehöll ordet "ljud" så jag kunde ju inte läsa igenom alla.
Jag har ett förslag... Varför inte lägga in ljud på sidan så att det låter när man får ett nytt brev, uppdatering på trådarna man följer eller när det är ens tur att duellera? Kan ju vara bra om man kanske har många fönster eller flikar uppe, för då "glömmer" man ine bort att kolla sidan. Om du var vaken skulle jag ge dig allt det där jag aldrig ger dig. 10 nov, 2012 19:54 |
|
Cara Riddle
Elev |
jag skulle inte vilja ha ljud för det hade stört mig otroligt mycket när jag ex gör annat, eller sitter med folk. Nej jag gillar sidan för att den till skillnad från många andra sidor inte har ljud :p
![]()
10 nov, 2012 19:58 |
|
Borttagen
|
Det låter som en bra idé. Men det skulle snabbt kunna bli störande om man är en sån person som ofta får brev etc. Jag blir själv irriterade på diverse ljud som olika sidor kan tänkas ha. Men då skulle det kunna finnas på inställningar om man vill ha det eller ej.
10 nov, 2012 20:00 |
|
SajberFina
Elev |
Ja precis. Att man själv kan välja om man vill ha ljudet på eller av.
Om du var vaken skulle jag ge dig allt det där jag aldrig ger dig. 10 nov, 2012 20:03 |
|
gjerua
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det låter som en bra idé. Men det skulle snabbt kunna bli störande om man är en sån person som ofta får brev etc. Jag blir själv irriterade på diverse ljud som olika sidor kan tänkas ha. Men då skulle det kunna finnas på inställningar om man vill ha det eller ej. håller med, det skulle kunna vara som en liten knapp synlig som det bara var att klicka av/på på 10 nov, 2012 21:00 |
Forum > Mugglarportalen > Ljud?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen