Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

misslyckad eller gammal användare

Forum > Mugglarportalen > misslyckad eller gammal användare

1 2
Användare Inlägg
septimus heap 2012
Elev

Avatar

+1


min första änvändare kom det aldrig något mail till
så nu bara är den och hindrar andra från att ta namnet .

skulle Erfa inte kunna ta bort gammla användare som typ inte används på 5 år eller användare som inte loggat in .

10 nov, 2012 18:34

MissWentz
Elev

Avatar


Jo , ja stör mig sjuukt mycket på när folk skapar medlemmar som dom aldrig loggar in på.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ffd908bbfa37d7b4e8d53014c0f7045d7%2Ftumblr_mht2alk32S1r2jx5co2_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F181d8acc02dc6cba08a73f08a38fa646%2Ftumblr_mht2alk32S1r2jx5co3_250.gif

10 nov, 2012 20:00

Lolly0101
Elev

Avatar


jag störde mig okså skit mycket på det

10 nov, 2012 20:54

Borttagen

Avatar


Stör mig på att folk har en användare som de inte har loggat in på 2 år .

11 nov, 2012 15:18

septimus heap 2012
Elev

Avatar


ja det är helt sjukt

12 nov, 2012 19:00

me.
Elev

Avatar


Men tänk om man typ bara tagit en längre pause eller satt i fängelset eller vart väldigt sjuk?

12 nov, 2012 19:13

Evreka
Elev

Avatar


Skrivet av septimus heap 2012:
min första änvändare kom det aldrig något mail till
så nu bara är den och hindrar andra från att ta namnet .

skulle Erfa inte kunna ta bort gammla användare som typ inte används på 5 år eller användare som inte loggat in .
Har du prövat att skicka namnet på ditt "misslyckade" konto till Li och bett henne ta bort kontot?

Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska)

12 nov, 2012 21:21

Clementin
Elev

Avatar


^Men det borde väl egentligen inte funka? Då kan man ju typ ta bort vilken användare som helst ._.

12 nov, 2012 21:35

Borttagen

Avatar


Det är ju inte direkt katastrof att det finns användare som inte används, förutom att man inte kan använda dess namn, men man kanske skulle kunna införa någon liten funktion som gör att användare automatiskt försvinner om man inte har loggat in på en viss tid?

12 nov, 2012 21:46

Hazel Nimbus
Elev

Avatar


Det jobbiga är ju alla borttagen överallt!

Det andra kan man väl inte göra något åt om en människa inte varit inne på två år betyder ju inte att människan aldrig kommer logga in igen

"Som lekman tycker man ju att det borde finnas stoff till åtminstone en åttonde bok: "Harry Potter and the Explanation as to Why Boy Wonder need glasses"

13 nov, 2012 03:02

1 2

Forum > Mugglarportalen > misslyckad eller gammal användare

Du får inte svara på den här tråden.