Åh så trött på det...
Forum > Mugglarportalen > Åh så trött på det...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neville<3Luna
Elev |
Vet inte vart denna tråd ska placeras... en prefekt eller så får väl flytta den om den är fel.
_____________________________________________ Bara jag som tycker det är fel med folk som "härmas", "tar ens ide" eller liknande. Förstår inte, inte bara på mugglis, men över hela världen. Jag är numera nästan "rädd" för att sprida min idé, då jag hela tiden säger till mig själv "men om någon tar den och alla ger kritik åt den och du hittade 'inte' på idén". Det är som att man aldrig nästan kan ge ut sin idé, då det ALLTID är någon där och tar den och snor den och gör något av den och folk "avgudar" personen... Lite överdrivet just nu för jag är irriterad... men ändå. Känner ni igen er? 10 nov, 2012 18:15 |
|
septimus heap 2012
Elev |
fattar inte riktigt vad du menar
10 nov, 2012 18:28 |
|
LolFeelings
Elev |
10 nov, 2012 18:30 |
|
Borttagen
|
Ja det är jobbigt
11 nov, 2012 11:13 |
Forum > Mugglarportalen > Åh så trött på det...
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen