Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] spel iconen till vänster

Forum > Mugglarportalen > spel iconen till vänster

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


de slog mig en idé igår kväll efter jag stängde av datorn, kom inte på hur spel iconen såg ut helt, men fick för mig att det var de tre quidditch målen som icon, men ser nu när jag loggar in att det visst är ett par tärningar, så jag tänkte, Varför inte (om tid finnes) att ändra om iconen för spel till quidditch målen..

Vad tänker ni när ni läser just om detta?

9 nov, 2012 13:41

Seriously
Elev

Avatar


Jo, absolut! Det låter som en bra idé! Quidditch-målen är ju mer relaterade till Harry Potter-världen.

Dessutom hade det även varit kul med en Quidditch-spel här på Mugglis.

Om solen är ett ägg så är månen en grön ost.

10 nov, 2012 00:47

Borttagen

Avatar


Hm.. Ja alltså, det är en väldogt bra idé! Jag tror tärningarna blir lite tydligare, men vi är ju trots allt potterheads och det är alltid trevligt med lite extra HP stämning
Kan dock hända att folk går dit och tror att de ska hitta ett quidditchspel.

10 nov, 2012 08:14

Li
Biträdande rektor

Avatar


Om jag inte minns helt fel är det ungefär exakt den ikon som fanns på hogwarts.nus spelsida som du beskriver och även om den är fin ska vi inte ha den på Mugglis. Mugglis har sina tärningar, för det beskriver Mugglis spelsida helt enkelt!

without something there is no nothing

10 nov, 2012 10:44

Forum > Mugglarportalen > spel iconen till vänster

Du får inte svara på den här tråden.