Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vilken bok skulle ni vilja läsa?

Forum > Harry Potter > Vilken bok skulle ni vilja läsa?

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hejhej

Jo, meningen med den här tråden är att säga vilken av böckerna i Harry Potter man skulle vilja läsa. Om det redan finns en sådan här tråd, avada kadavra på denna.
Annars kan alla vara glada och hoppa på sina rosa moln

Jag skulle vilja läsa Hogwarts: A History

8 nov, 2012 16:41

Erica
Elev

Avatar


Jag vill nog läsa Hogwarts historia

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F2c365eb5af979155e8c6bbea33dcc949%2Ftumblr_mt0fa0ywzU1sgz79no1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2Faddb170d891209f756d1e2513a22dc87%2Ftumblr_mt0fmeX2Cu1sgz79no1_250.gif

8 nov, 2012 17:54

LauraTree
Elev

Avatar


Ja, Hogwarts Historia vore rena drömmen!


8 nov, 2012 20:41

Minihäst
Elev

Avatar


Hogwrarts historia och Albus Dumbledore-livet och lögnerna(eller vad 17 heter den???jag menar den här som är skriven av Skeer)

another day, another slay

8 nov, 2012 20:45

Seriously
Elev

Avatar


Hogwarts Historia, definitivt!

Om solen är ett ägg så är månen en grön ost.

9 nov, 2012 01:03

Borttagen

Avatar


Hogwarts historia!

9 nov, 2012 11:25

Nevira Enger
Elev

Avatar


Hogwarts historia så klart!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fpic55%2F8bc9d096077474eaed6358ee8a634e98.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6hil1HHrx1qgt0vro1_500.gif (går på julbalen)

9 nov, 2012 13:09

Queen Boo
Elev

Avatar


Vet inte riktigt...,

jag är jättecoolig älska mig plz

10 nov, 2012 00:12

Savage
Elev

Avatar


Hogwarts Historia lätt. Hade gärna kommit över någon av böckerna i den avskilda avdelningen också

Less thinking, more drinking.

10 nov, 2012 00:28

captaiin
Elev

Avatar


historia

captaiin

8 jan, 2013 22:23

Forum > Harry Potter > Vilken bok skulle ni vilja läsa?

Du får inte svara på den här tråden.