Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Topplistorna?

Forum > Mugglarportalen > Topplistorna?

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag undrar om någon vet, om topplistorna kommer börja visa ens egen rank igen som de var innan krachen vid Halloween? Rent av nyfiken om de kommer tillbaka eller om de inte göra det.

8 nov, 2012 16:26

Ella/Ron
Elev

Avatar


Hoppas det!
Det var roligt att t.ex veta hur långt ner man låg på topplistan.

qqqaqqNah

8 nov, 2012 16:30

Borttagen

Avatar


tyckte också de var kul att se vart man låg någonstans på listan, de är lite där över jag undrar det hela

8 nov, 2012 16:33

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Jag tror att Erfa ska försöka få till det hela igen. Alternativt bara vissa. Men jag vet inte. ^^

8 nov, 2012 17:28

Borttagen

Avatar


DeathDownAlex, alla behövs inte, men några vore kul att få se, så trevligt

8 nov, 2012 17:33

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Merwand
I sådana fall är det svårt. Hur ska man avgöra vilka som ska visas?

Men jag tror att det kommer testas lite ochh sen får vi se.
Men jag har såklart ingen som helst information att backa upp den här teorin med. ^^

8 nov, 2012 17:36

Borttagen

Avatar


DeathDownAlex
de kanske skulle kunna tas fram fler topplistor om de skulle vara så annars..
det märks hur de blir, var mest nyfiken på om de skulle komma igen

8 nov, 2012 17:48

Forum > Mugglarportalen > Topplistorna?

Du får inte svara på den här tråden.